خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار جمالی گفت : هدف از برگزاری مراسمات شهدا تکریم مقام شامخ شهدای مدافع حرم و جنگ تحمیلی میباشد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۵۲
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

سرهنگ دوم پاسدار جمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری عنوان کرد: این ناحیه آمادگی میزبانی برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس شرق خوزستان را در شهرستان شهید پرور آغاجاری را دارد.

 
وی همچنین از کلیه بسیجیان و پاسداران و مردم ولایت مدار شهرستان آغاجاری که از روزها و هفته ها قبل از برگزاری یادواره درحال آماده سازی مکان آن بوده اند تشکر و قدردانی کردند .
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری گفت: یادواره شهدای شرق خوزستان در تاریخ پنجشنبه ۱۵ آذر ساعت ۱۳ در مکان سالن نفت شهرستان آغاجاری برگزار میگردد و به همین مناسبت از خانواده معظم شهدا و فرماندهان و پرسنل نواحی ، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و مردم ولایت مدار از سراسر استان شهید پرور خوزستان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید.
 
ایشان در پایان خاطرنشان کرد:برگزاری یادواره ها و مراسمات مربوط به شهدا گامی در جهت تکریم مقام شامخ شهدا می باشد که انشالله بتوانیم نام و یاد شهدا را زنده نگهداریم و مقبول درگاه حق باشد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها