مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تاکید کرد
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امروز در جنگ تمام عیار دشمن هستیم لذا برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید تعالیم و معارف قرآنی در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۰۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در بازدید از دفتر خبرگزاری ایکنا با اشاره به سیاست‌های خبری این خبرگزاری مطالبه‌گری قرآنی را از مهم‌ترین اولویت‌ها برشمرد و گفت: امروز در جنگ تمام عیار دشمن هستیم لذا برای مقابله با هجمه‌های دشمنان باید تعالیم و معارف قرآنی در جامعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی افزود: با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه می‌توانیم در برابر تهدیدات و آسیب‌ها مقاومت کنیم و این مهم جزو وظایف و اولویت‌های خبرگزاری ایکنا بایستی قرار گیرد همانگونه که تا امروز نیز این مهم مورد توجه این رسانه بوده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با بیان اینکه در تهاجم نرم هدف بنای فرهنگی جامعه است، تصریح کرد: نقش رسانه در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را مهم و کلیدی است و در این بین خبرگزاری ایکنا وظیفه‌ای بس سنگین‌تر بر عهده دارد چراکه باید با ترویج فرهنگ قرآن به شبهات مطرح شده در جامعه از سوی دشمن پاسخ مناسب بدهد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد در ادامه با تاکید بر اینکه استقامت مردم در 40 سال اخیر ایران اسلامی را به الگوی استقامت و پایداری در منطقه تبدیل کرده است، گفت: دشمنان از الگو شدن ایران برای کشورهای جهان واهمه دارد لذا درصدد است تا با سیاه‌نمایی و هدف قراردادن ارزش‌های اسلامی نظام جمهوری اسلامی ایران را تضعیف کند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی با عمل به دستورات قرآنی ممکن خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای همه مراحل زندگی انسان از همان بدو تولد تا لحظه مرگ دارای برنامه بوده و افراد می‌توانند با عمل به فرامین قرآنی راه سعادت را بپیمانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات