مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری اصلی است که رسانه‌ها نباید آن را فراموش کنند، گفت: اگر رسانه‌ها و مردم مطالبهگر باشند جامعه برنامه محور می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۰۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در بازدید از دفتر خبرگزاری ایسنا یکی از وظایف این رسانه را مطالبه‌گری از مسئولان دانست و گفت: مطالبه‌گری به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه یافتگی جوامع امروزی پذیرفته شده است و اگر مسئولان در قبال مسئولیت خود شهروندان و رسانه‌های مطالبه‌گر را که صدای مردم هستند، ببینند هرگز به خود جرأت فرار از پاسخگویی را نخواهند داد.

وی افزود: اگر رسانه‌ها و مردم مطالبهگر باشند جامعه برنامه محور می‌شود، رسانه‌ها و کسانی که تربیون دارند با بیان حقوق مردم و وظایف آنان تلاش کنند تا مطالبه‌گری از همه براساس قانون و وظایف دستگاه تبدیل به یک گفتمان فرهنگ شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله تصریح کرد: مطالبه‌گری باید برای حل مشکلات و رسیدگی به معضلات مردم و دستگاه‌ها باشد و نباید طوری رسانه عمل کند که حاشیه‌ها اصل جلوه کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد وظیفه دیگر رسانه‌ها را ترویج تولید داخلی دانست و گفت: یکی از وظایف رسانه‌ها این است که حمایت از کالای ایرانی را در جامعه ترویج کنند تا شاهد شکوفایی اقتصاد کشور و رفع مشکلات اقتصادی باشیم.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه باتوجه به تلاش دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، رسانه‌ها نسبت به برجسته کردن این خدمات تلاش بیشتری داشته باشند، افزود: نقش رسانهها در ایجاد امید در جامعه بسیار تعیین کننده است و نباید از این نقش مهم رسانهها غفلت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات