خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در سطح شهرستان اتحاد و همدلی خوبی در مسیر توسعه وجود دارد که باید حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۸۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۱

اتحاد و همدلی خوبی در مسیر توسعه ملایر وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب اله فتحی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی، مدیران کل دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در سالن جلسات بیمارستان دکتر غرضی ملایر بیان داشت: دولت خدمات زیادی در بحث بیمه‌ها به مردم ارائه داده که بسیار ارزشمند است.

وی به حضور وزیر بهداشت و معاونین وزیر در چند نوبت در شهرستان ملایر اشاره و عنوان کرد: در سطح شهرستان اتحاد و همدلی خوبی در مسیر توسعه وجود دارد که باید حفظ شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به دو نعمت سلامت و امنیت افزود: تأمین اجتماعی به‌خوبی توانسته این دو نعمت را برای افراد تحت پوشش مهیا کند.

وی به وجود تجهیزات کافی و به‌روز و همچنین کادر مجرب در بیمارستان دکتر غرضی ملایر اشاره و تصریح کرد: در این بیمارستان خدمات متنوعی به مردم شهرستان ملایر و همچنین مراجعه‌کنندگان از شهرستان‌های اطراف ارائه می‌شود.

علیرضا صفری، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان نیز گزارشی از وضعیت تأمین اجتماعی در استان و شهرستان و ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های استان ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات