خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی معادلات سیاسی دشمن را به هم زد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۸۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بسیج در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است آنچنانکه بعد از رزم وارد عرصه سازندگی شد و بعد از عبور از سازندگی وارد مبارزه با تحریم های اقتصادی شده است و لباس فعالی تهای اقتصادی را بر تن کرده است.

وی افزود : امام (ره) ریل مادی گرایی و ماتریالیسم را به ریل الوهیت تغییر داد و جغرافیای سیاسی دشمنان و غربی ها را بر هم ریخت و امروز آنچه را که امام (ره) فرموده است در فرمایشات مقام رهبری (مدظله العالی) تبلور دارد.

سردار شهسواری تصریح کرد: امروز در عرصه خطیری قرار داریم و دشمن تمام حیله های خود را به کار بسته است و بایست بیشتر از همیشه هوشیار بوده و با وحدت و مهربانی در کنار هم و با یَد واحد در تقویت نظام بکوشیم و با قاطعیت می گوئیم که با دوستان خود و کشورهای دوست بر اساس منافع ملی کشور ارتباط داریم و با دشمنان همچون تیغی تیز خواهیم بود.

فرمانده سپاه شهدای آدربایجان غربی ابراز داشت: بسیج در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است آنچنانکه بعد از رزم وارد عرصه سازندگی شد و بعد از عبور از سازندگی وارد مبارزه با تحریم های اقتصادی شده است و لباس فعالیت های اقتصادی را بر تن کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات