مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی:
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار و 860 واحد مسکونی در هشت ماهه امسال برای مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت این نهاد تعمیر، خرید و یا ساخته شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۵۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل روابط عمومی کمیته امداد استان، ناصر رمضانی، افزود: در این مدت 140 واحد مسکن برای مددجویان شهری خریداری شده و برای 265 خانوار روستایی سرپناه ساخته شده است.

وی با اعلام اینکه برای ساخت و خرید واحدهای مسکونی در این مدت پنج میلیارد و 381 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است، افزود: همچنین برای ساخت واحد های مسکونی مددجویان 240 میلیون تومان از محل درآمدهای زکات و دو میلیارد و 100 میلیون تومان نیز از طریق صدقات مردمی هزینه شده است.

رمضانی با اشاره به مشارکت خیران استان در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، بیان کرد: خیران آذربایجان شرقی در قالب طرح رضوان در هشت ماهه امسال چهار میلیارد و 88 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان کمک کرده اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه این نهاد علاوه بر خرید و ساخت مسکن، برای تعمیر و بهسازی منازل مددجویان نیز اقدام می کند، عنوان کرد: در هشت ماهه امسال هزار و 455 واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد تعمیر و بهسازی شده است.

وی تاکید کرد: در هشت ماهه امسال یک میلیارد و 492 میلیون تسهیلات مسکن از منابع بانکی و صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شده است.

ارسال نظرات