خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:
طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه استان قزوین، از بسیجیان نمونه پایگاه شهید ابراهیم رحمانی کمیته امداد استان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۴۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  مجید مومنی  مدیرکل کمیته امداد استان قزوین لازمه خدمت به محرومان را داشتن روحیه بسیجی دانست و بیان کرد: اساس کار بسیج خدمت به مردم است چراکه روحیه بسیجی با ایثار و خدمت در راه خداوند معنا پیدا می کند.
وی ادامه داد: با حمایت های رئیس محترم کمیته امداد و تلاش شبانه روزی مبتنی بر روحیه بسیجی در استان قزوین شاهد دستاوردهای گران سنگی هستیم به طوری که طی شش ماهه نخست سال جاری با اعطای 513 مورد جهیزیه ، درحال حاضر مددجوی در نوبت دریافت جهیزیه نداریم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری در جمع آوری زکات 88 درصد رشد داشته ایم که این رشد علیرغم کاهش بارندگی و مشکلات اقتصادی بوده است.
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین نیز در این مراسم گفت: روحیه بسیجی است که با خدمت و ایثار آمیخته است و با این روحیه بود که در هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادیم.
عباس برزگر ادامه داد: امروز نیز خدمت به کشور و مردم دستور کار بسیج است و با این روحیه باید در عرصه اقتصاد مقاومتی حاضر شویم.
وی عنوان کرد: امام (ره) مقام خدمت به مردم را بر هر عنوانی برتر می دانست از این رو می فرمود مرا خدمتگذار بخوانید بهتر است تا رهبر، امروز نیز باید این روحیه در فضای اداری و جامعه ما بیش از پیش تبیین و تعمیق شود.
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) یکی از بهترین مراکز تجلی بیان بنیانگذار جمهوری اسلامی در خدمت به مردم است از این رو کارکنان این نهاد باید توفیق حضور در این عرصه را قدر بدانند.
شایسته ذکر است در ادامه از بسیجیان نمونه کمیته امداد استان قزوین تجلیل شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها