خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد

واژه زیبای بسیجی زینت بخش دایره المعارف انقلاب اسلامی

جانشین فرماندهی سپاه اسدآباد گفت: واژه زیبای بسیجی زینت بخش دایره المعارف انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۸۶۲۳۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

واژه زیبای بسیجی زینت بخش دایره المعارف انقلاب اسلامیسرهنگ امیدعلی الیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: بسیجی فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام، قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه هدف والای بسیجی او را در جایگاهی مقدس قرار داده است، افزود: بسیجی کسی است که در هیچ یک از دسته‌بندی‌های مادی و متعارف قرار نمی‌گیرد؛ نه متعلق به حزب است و نه متعلق به زمان، مکان، طایفه و صنف خاص؛ بلکه بسیجی یار ولایت است و عبد خدا و انسان بی‌ادعایی که راه خدا را می‌جوید و جز خدمت در گمنامی را هدف خود نمی‌داند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در ادامه گفت: اینکه معمار کبیرانقلاب اسلامی از خدا می‌خواهند که با بسیجیان محشور شوند و به بسیجی بودن خود افتخار می‌کنند برای این شجره طیبه سندی پرافتخاراست.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب بسیج کلید طلایی حل مشکلات کشوراست، گفت: از اوصاف تفکر بسیجی می‌توان به پیوند و بیعت با ولایت، ایمان واخلاص، اطاعت آگاهانه، عدالتخواهی، ظلم ستیزی، شهادت طلبی عاشقانه، زهد و قناعت، ایثارگری کریمانه، شجاعت و دلاوری، صلابت و کوبندگی، عزت نفس، بصیرت آگاهانه و.... نام برد.

الیاسی با اشاره به اینکه واژه زیبای بسیجی زینت بخش دایره المعارف انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: اگر بخواهیم اوصاف تفکر بسیحی را بنویسیم باید صدها کتاب و مقاله به رشته تحریر درآوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات