خبرهای داغ:
حجت الاسلام مهدی جو گفت: بسیج دارای اهداف تربیتی‌ اخلاقی است‌. مهمترین شاخص در هدف تربیتی، ایجاد روحیه دفاعی و استقامت در برابر دشمن است‌.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۹۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه رابطین نمایندگی و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج شهرستان قزوین با حضور حجت الاسلام مهدی مهدی جو، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) و جمعی از معاونت ها ی این ناحیه، فرماندهان حوزه ها و رابطین فرماندهی و نمایندگی حوزه های مقاومت بسیج در سالن شهید حسن پور سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
در این جلسه ضمن بیان فعالیت ها و ارایه گزارش از عملکردها، حجت الاسلام مهدی جو با اشاره به نقش رابطین نمایندگی و فرماندهان بسیج بیان کرد:یکی از وظایف اصلی شما رابطین، حضور در جلسات است تا بتوانید برنامه های خود را اعلام کرده و گزارشی از عملکرد خود ارایه دهید که این امر یکی از وظایف ذاتی رابط است.
وی گفت:ارائه کار باید جهت اثرگذاری باشد نه برای گزارش، اما این امر نباید ما را از ارائه گزارش نیز غافل کند بلکه در کنار انجام کارها یکی از اقدامات ما باید ارائه گزارش باشد.
حجت‌الاسلام مهدی جو عنوان کرد:برای زندگی کاری و شخصی خود باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و همانند شهدا در اعمالمان مراقبه داشته و محاسبه کنیم تا در دنیا و آخرت دچار خسران نشویم.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) ضمن اشاره به اهداف والای بسیج افزود:بسیج دارای اهداف تربیتی‌ اخلاقی است‌. مهمترین شاخص در هدف تربیتی، ایجاد روحیه دفاعی و استقامت در برابر دشمن است‌.
حجت الاسلام مهدی جو اضافه کرد:مهمترین هدف دفاعی بسیجی‌، دفاع از اسلام است و عنصر وحدت و انسجام مهمترین شاخص در بسیج همه جانبه است و بالاخره شاخص شهادت طلبی بارزترین ویژگی بسیجی است‌ و نقش یک رابط انتقال این ارزشها و ایجاد ارتباط دو سویه بین اقشار و نمایندگی ها و فرماندهان و نیز ارایه گزارش عملکرد از بازخورد و انعکاس فعالیت های انجام شده است.
گفتنی است در پایان مراسم از رابطین حوزه های ام الایمه و حضرت فاطمه(س) به جهت ارتباط خوب با ناحیه امام حسن(ع) با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها