سردار کریمی قدوسی در جمع بسیجیان حوزه یک سپاه ناحیه یاسر مشهد:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از پروژه نفوذ دشمن باید در مجلس یک قانون ضد نفوذ تصویب شود تا بتوانیم از نفوذ دشمنان در ارگان‌های مختلف جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۷۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد کریمی قدوسی در جمع بسیجیان حوزه یک سپاه ناحیه یاسر مشهد با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در معادلات جهانی افزود: انقلاب اسلامی تحولی عظیمی در عالم است و جهان تحت تاثیر این تحول الهی قرار گرفته است چرا که انقلاب ما مبتنی بر رسالت‌های دین مبین اسلام شکل گرفت و اسلام هم بر اساس افکار و اندیشه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) برپا شده است و این افکار مختص یک کشور و یک ملت نیست.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) آن را تبیین کرده است اسلام ناب محمدی (ص) است نه اسلامی ظاهری که فقط پوسته‌ای از آن را نشان می‌دهد و دشمنان در درون آن رخنه کرده اند؛ کشوری مانند عربستان که خود را به ظاهر یک کشور اسلامی یا خادم الحرمین می‌داند، ولی امروزه آشکارا با رژیم صهیونیستی رابطه دوستانه دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانی از حضرت امام (ره) در خصوص ارشاد زمامداران توسط مردم مسلمان، بیان داشت: مردم بصیر ما از سراسر کشور به نمایندگان در خصوص لایحه CFT در شب تصویب آن پیام داده بودند که این قانون استعماری را تصویب نکنید و بیشترین پیام‌ها هم از مردم مشهد بود. ملت ایران پای اسلام ایستاده است؛ همین پایبندی باعث شده که این ملت ۳۰ هزار شهید داده و تا امروز صبر کند و شرق و غرب عالم حریف این ملت نمی‌شود.

قدوسی در ادامه خاطر نشان کرد: امروزه چهل هزار واحد صنعتی در کشور تعطیل شده است که به نظر بنده هیچ کدام بخاطر تحریم نبوده و دلیل اصلی آن مشکلات داخلی می‌باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از پروژه نفوذ دشمن باید در مجلس یک قانون ضد نفوذ تصویب شود تا بتوانیم از نفوذ دشمنان در ارگان‌های مختلف جلوگیری کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها