رضا رئیسی
شهردار انارستان جم در یادواره شهدای شهر خاص:
شهردار انارستان با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: با صبر مردم و تلاش مضاعف مسئوولان این تحریم‌ها نیز بی تأثیر خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۷۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سید محمد احمدپور شب گذشته در یادواره شهدای شهر خاص اظهار داشت: عزت، قدرت، کرامت و عظمت امروز نظام اسلامی ایران به برکت خون شهدا است و همین برکت است که کشورهای اسلامی را از زیر سلطه و سیطره دشمنان اسلام و انقلاب خارج کرده است.

احمدپور با اشاره به مشکلات اقتصادی بیان کرد:با صبر مردم و تلاش مضاعف مسئوولان این تحریم‌ها نیز بی تأثیر خواهد بود و   مردم ایران اسلامی همواره همراه و پشتیبان رهبری و نظام هستند و پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه در برابر فشارهای اقتصادی و تحریم ایستادگی خواهیم کرد،‌ گفت:‌ دشمنان در جنگ اقتصادی نیز همچون گذشته شکست خواهند خورد.

شهردار انارستان با تاکید بر اینکه سبک زندگی اسلامی را با تبیین سیره شهدا باید در جامعه ترویج دهیم افزود: به رغم همه توطئه های دشمن علیه ملت، انقلاب و نظام، ایران اسلامی با همان شتاب گذشته به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق اقتدار کشور همه باید یک صدا و همدل بوده و از اختلاف پرهیز کنیم تاکید کرد: دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان هستند و باید در این زمینه همه با هوشیاری و بصیرت بالا عمل کنیم.

احمدپور با اشاره به محبوبیت سپاه و بسیج بین مردم اظهار داشت: محبوبیت سپاه بین مردم ایران و منطقه دلیل وحشت ترامپ از سپاه است و این مجموعه انقلابی همیشه در دفاع از حریم کشورمان تلاش کرده و تلاش‌ها ادامه دارد.

شهردار انارستان افزود: ترویج فرهنگ ایثار سدی محکم در مقابل هجمه‌های فرهنگی است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات