فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) شهرستان جم گفت: با اتحاد و همدلی این مشکلات کشور به پایان می رسد و از این پیچ تحریم های اقتصادی عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۶۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم، سرهنگ احمد اسدی شب گذشته در یادواره شهدای شهر خاص، اظهار داشت: خیلی از کشورهای قدرتمند در حوزه های مختلف شجاعت ایستادگی در برابر آمریکا را ندارند ولی ایران طی این سال ها علی رغم همه ی تحریم ها و جنگ های مختلف سخت و نرم با تمام قوا در برابر استکبار جهانی مقاومت و ایستادگی کرده است.

اسدی افزود: عزت و استقلال و امنیت کشورمان یک نعمت بزرگ است که شهدا این عزت را به کشور هدیه کرده اند اما متاسفانه عده ای در داخل از کشور حرف ولایت فقیه را گوش نمی دهند و می خواهند استکبارگران برای ما تصمیم بگیرند.

وی بیان کرد: با اتحاد و همدلی این مشکلات کشور به پایان می رسد و از این پیچ تحریم های اقتصادی عبور خواهیم کرد.

سرهنگ اسدی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در مرز های جمهوری اسلامی محافظ کشور هستند و سربازان سپاه و ارتش با شجاعت در مرزها با دشمنان می جنگند و شهدای زیادی نیز داشته ایم اما عده ای متوجه این رشادت ها و از خود گذشتگی ها نیستند.

وی افزود: ما در ایران موشک بالستیک نقطه زن ساخته ایم و در زمینه ی دفاعی اقتدار داریم وقتی چنین دانشی در کشور وجود دارد چرا باید خودروهای مختلف از خارج از کشور وارد ایران شوند؟ چرا به نخبه ها و دانشمندان ایرانی بها داده نمی شود.

فرمانده سپاه جم با بیان اینکه شجاعت و دلیر مردی از خصوصیات بارز شهیدان بوده است تصریح کرد: شهدا عزت و افتخار جامعه هستند.

اسدی افزود: شهدای ما جانشان را در راه خدا و برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی و دفاع از خاک وطن تقدیم کردند و امروزه خون شهدا پیام انقلاب اسلامی را جهانی کرده است.

وی تاکید کرد:دشمنان نظام ۴۰ سال است که در حال ضربه زدن به انقلاب هستند اما این کار قدرت ایران را در جهان روز به روز بیشتر کرده است.

انتهای خبر/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها