سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان اظهار داشت: یکصد و بیست میلیون ریال داروهای اهدایی و بیست و یک میلیون ریال خدمات دندان پزشکی در این طرح های خدمت رسانی هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۶۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸

فاطمه کمیلی، سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که طرح غربالگری، ویزیت و ارائه دارو‌های رایگان در مناطق محروم و حاشیه شهر‌های استان با تمرکز بر مناطق مستضعف نشین شروع شده است گفت: این سازمان در ایام و مناسبت‌های مختلف با حضور پزشکان جهادگر در راستای ارائه خدمت بی منت به محرومین در زمینه‌های پزشکی و درمانی و توزیع رایگان دارو خدمت رسانی می‌کنند.

وی کمک رسانی به اقشار مستضعف جامعه به خصوص کمک‌های درمانی را از اهداف این سازمان برشمرد که یکی از کار‌های بسیج جامعه پزشکی استان ویزیت و توزیع داروی رایگان بیماران مستضعف می‌باشد.

کمیلی ادامه داد: در طول هفته بسیج ۷۸ تیم درمانی به مناطق محروم و حاشیه نشین شهر‌های استان اعزام شده اندو

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: از تعداد ۷۸ تیم درمانی، ۷ تیم تخصصی، ۶۲ تیم عمومی، ۹ تیم دندانپزشکی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: ۹۷۳ بیمار توسط تیم تخصصی، ۲۹۱۴ بیمار توسط پزشکان عمومی، ۱۰۴۳ بیمار دتوسط تیم دندانپزشکیو 105 نفر از خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ویزیت  و از خدمات بهره مند شده اند.

کمیلی در پایان خاطر نشان کرد: یکصد و بیست میلیون ریال داروهای اهدایی و بیست و یک میلیون ریال خدمات دندان پزشکی در این طرح های خدمت رسانی هزینه شده است.
ارسال نظرات