خبرهای داغ:
در راستای تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه پاسداران بازنشسته برای خدمات صادقانه و همکاری در برنامه هاومراسمات بسیج و سپاه به همین منظور از تعدادی خانواده پاسدار بازنشسته هندیجان به همراه فرمانده ناحیه سپاه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه و مسئول بسیج پیشکسوتان از آنها دیدار و تجلیل شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۲۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد در شب یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: پاسداران بازنشسته با حضورشان در مراسمات و برنامه های متنوع سپاه و بسیج و همکاری با مجموعه سپاه در انتقال تجربیات خود موجب دلگرمی و پیشرفت کارهای در ماموریت های محوله هستند.

وی افزود : از خانواده های پاسدار بازنشسته که همچون گذشته برای ارتقای اهداف سپاه همکاری دارند جای تقدیر و تشکر دارد و همچنین پاسداران بازنشسته با هدایت ها و رهنمودهای خودشان به جوانان پاسدار قطعناموجب توسعه و موفقیت در برنامه ها هست.

وی بابیان قدردانی از زحمات پاسداران بازنشسته گفت: یکی از اهداف دیدار و تجلیل از پاسداران بازنشسته دراصل بازگونمودن قدر دانی از رشادها وزحمات در طول خدمت صادقانه چند ساله است که ماها هیچگاه شماها را فراموش نخواهیم کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها