خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: از زحمات و اقدامات مدیریت آموزش و پرورش ،مدیران ، معلمین و مربیان  آموزش و پرورش هندیجان در برگزاری اردوی راهیان نور و همکاری های خوب و موثر با بسیج فرهنگیان وشرکت در برنامه های متنوع بسیج در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می شود.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۲۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، عصر یکشنبه مراسم تجلیل از مدیران فعال بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته بسیج با حضور مدیریت آموزش و پرورش ، معلمین و مدیران و مجموعه بسیج فرهنگیان در سالن آموزش و پرورش هندیجان برگزار شد.
 
سروان پاسدار جواد بن رشید در مراسم تجلیل اظهار کرد: همه ماها قدر شناس معلمین هستیم و رشادت ها و حماسه های معلمین در دوران مبارزه بر علیه طاغوت پهلوی و همچنین حضور در جبهه های دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست که شهدای والامقامی در راه اسلام تقدیم شده است.
 
وی افزود : یکی از کارهایی که مورد نظر هست و پیشنهاد می شود ترویج فرهنگ نماز در مهدکودک ها و مدارس پایه همراه با آموزش های مناسب توسط مربیان با پیگیریهای خوب آموزش و پرورش است که تا کنون اقدامات تربیتی خوب انجام گرفته است.
 
در ادامه مراسم تجلیل مدیریت آموزش و پرورش هندیجان محسن محسنی نژاد اظهار داشت: تعامل و همکاری خوبی میان مجموعه سپاه و بسیج با آموزش و پرورش وجود دارد که برنامه‌های تفریحی و زیارتی و دیگر کارهای فرهنگی بصورت هماهنگ و مشترک برای دانش آموزان مدارس شهرستان با جدیت انجام می گیرد. 
 
وی افزود : از تلاش عوامل اجرای اردوی راهیان نور و همچنین در پوشش اخبار مراسمات آموزش و پرورش از خبرنگاران هندیجان تشکر می شود و همچنین فضای اردوی اردوگاه در هنگام حضور دختران بسیجی دانش آموز کاروان راهیان نور نسبت به گذشته بهتر و باکیفیت تر بود که تقدیر می شود.
 
درپایان از ۵ نفر از معلمین و مدیران فعال بسیج فرهنگیان به شایستگی مورد تجلیل و لوح تقدیر و هدایایی به آنها اهداء شد‌.
ارسال نظرات
پر بیننده ها