خبرهای داغ:
با حمایت قرارگاه بسیج سازندگی چادگان، یک جوان دانش آموخته مهندسی کشاورزی با احداث گلخانه در حیاط منزل تنها با سرمایه یکصد وسی میلیون ریال، به شغل مورد نظر و درآمد کافی رسید.
کد خبر: ۹۰۸۶۰۱۴
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، آقای سعید معروفی، فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی گرایش اقتصاد کشاورزی، در کنار فعالیتهای مشاوره کشاورزی و فروش نهال توانسته با دریافت وام از بسیج ، در حیاط خانه‌اش گلخانه‌ای راه اندازی نماید. این فعال اقتصاد مقاومتی می‌گوید: از دوران کودکی در روستا بودم با محیط روستا و طبیعتش انس گرفتم و با توجه به علاقه ای که به طبیعت و کشاورزی داشتم، رشته دانشگاهی خودم را کشاورزی انتخاب کردم. البته در روستا اکثر جوانان به طبیعت و گل و گیاه گرایش دارند اما من احساس کردم که جنس علاقه من به گل و گیاه با بقیه فرق دارد. متوجه شدم که علاقمندی بسیاری به گل دارم.

سروان پاسدار بهرام قاسمی مدیر قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان، در حاشیه بازدید از این گلخانه  با تأکید بر اینکه ایجاد گلخانه قطعاً اشتغال را در این منطقه بهبود می‌دهد و منشأ تحولی در این حوزه می‌شود ،  تصریح کرد : انتظار داریم ادارات مربوطه در این رابطه به مردم شهرستان کمک نمایند .

ارسال نظرات