همایش کوهپیمایی و راهپیمایی برد بلند نیروهای ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۹۷۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ ، برنامه راهپیمایی و کوهپیمایی برد بلند ویژه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان، با تجهیزات نظامی، به مسافت 16 کیلومتر در منطقه  دهکده المپیک و تنگه قلات شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار اکبر رئیسی  فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به رسالت و مأموریت سپاه و بسیج در راستای حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، گفت: بر این اساس باید، نیروهای توانمند و قوی و سرشار از سلامتی و شادابی در این نهادهای انقلابی حضور  داشته باشند، که ورزش یکی از مهمترین  ابزار برای حفظ سلامتی و ارتقای توان رزمی و جسمانی است.

رئیسی افزود: ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می تواند توان نیروهای نظامی و انتظامی را افزایش دهد و تنبلی را از انسان دور و به وی نشاط و شادابی بخشیده و او را برای انجام کارها و وظایف فردی و اجتماعی آماده نموده و اخلاقش را بهبود بخشد.

فرمانده ناحیه عشایری افزود: ورزش؛ روحیه شجاعت، از خود گذشتگی، مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از مظلوم را در انسان تقویت نموده، اراده وی را قوی می سازد. ورزش، توان رزمی انسان را افزایش می دهد.

وی، تصریح کرد:  بالا بودن توان جسمانی نیروهای نظامی و رزمی، تنها در زمان های گذشته که جنگ ها با سلاح های سرد صورت می گرفت مورد توجه نبوده، بلکه امروزه نیز حائز اهمیت فراوان است و تمرینات بدنی قسمت عمده ای از آموزش های نظامیان را تشکیل می دهد.

رئیسی در پایان یادآور شد: کوه پیمایی یکی از ساده تریرن وکم هزینه ترین ورزش هاست که فواید بسیاری برای سلامتی و توانمندی دارد و ورزش کوهپیمایی توان انسان را برای انجام کارهای روزمره شخصی و اجتماعی بالا می برد.

وی، ادامه داد: در راستای برنامه های سین یگانی و همچنین در ادامه برنامه های گرامیداشت هفته بسیج، راهپیمایی و کوهپیمایی برد بلند کارکنان ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری به مسافت 16کیلومتر در منطقه دهکده المپیک و قلات شهرکرد برگزار شد.

 

ارسال نظرات