دیدار امام جمعه و فرمانده سپاه قرچک با خانواده شهید نجفی

خبرگزاری بسیج: امام جمعه قرچک هدف از حضور در بیوت شهدا را تکریم خانواده ایشان دانست و گفت: خانواده شهدا بهترین های خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، آنها نماد بردباری و ایستادگی هستند و با مقاومت نشان ‌دادن که در راستای اقتدار نظام تا آخرین نفس ایستاده اند.
کد خبر: ۹۰۸۵۹۳۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک به همراه فرمانده سپاه 15 خرداد بعد از ظهر امروز به مناسبت سومین سالگرد شهید میثم نجفی با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با تأکید بر اینکه هرچه زمان بیشتر می گذرد، ارزش شهدا مخصوصاً شهدای مدافع حرم ملموس تر می شود، گفت: امروز شهدا زنده اند و در عالم معنا خانواده شهدا این موضوع را بهتر حس خواهند کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک مصداق آیه شریفه "وَلا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ" افزود: شهدا تا ابد زنده هستند و نزد پروردگار روزی می‌خورند و هر که منسوب به شهید باشد، از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه چون شهدا شفیع خانواده شان هستند، اذعان کرد: امروز خواسته قلبی مسؤولین از خانواده شهدا اینست که دعا کنند این انقلاب توسط مقام معظم رهبری به انقلاب مهدی متصل شود.

نماینده ولی فقیه در قرچک با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یادآور شد: پیام شهدا این بود که باید پشتیبان ولایت فقیه بود و در همه حال از اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی با اشاره به ارزش‌ مقام شهدا، تصریح کرد: شهادت مدال افتخاری است که بر گردن هرکسی نمی افتد بلکه این مقام مخصوص بندگان خاص خداست که مورد لطف خدا قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام اسماعیلی دیدار خانواده شهدای مدافع حرم را لذت بخش توصیف کرد و افزود: هدف از حضور در بیوت شهدا، تکریم خانواده ایشان است، افرادی که بهترین های خود را تقدیم انقلاب ما کردند تا امروز ما در امنیت کامل به سر ببریم، آنها نماد بردباری و ایستادگی هستند و با مقاومت نشان ‌دادن که در راستای اقتدار نظام تا آخرین نفس ایستاده اند.

وی ابراز کرد: امروز همه ما آسایش خود را مدیون خون شهدا هستیم، شهدایی که به ما درس ایثار و شهامت آموختند و به طور مظلومانه ای به شهادت رسیدند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه دیدار خانواده شهدا، به سود خود ما مسؤولین است، بیان کرد: شهید به بالاترین درجات رسیده و آمرزیده شده است، این ما هستیم که به آنان نیازمندیم، نباید دلاورمردی آنها را از یاد برد.

گفتنی است شهید مدافع حرم میثم نجفی متولد سال 1367 در ورامین است و بعد از گذشت 27 بهار از زندگی سرانجام در روز 12 آذر ماه سال 1394 در حالی که آرزوی دیدن نوزادش را داشت، در شهر حلب سوریه به شهادت رسد و پیکر پاک ایشان در گلزار شهدای امام زاده بی بی زبیده(س) قرچک به خاک سپرده شد. #

خبرنگار : فرخی

ارسال نظرات
آخرین اخبار