روایت آزادیخواه از جزئیات نشست کمیسیون فرهنگی مجلس؛
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد که ما این توان را در عرصه عمل داریم که انجام امورات مساجد را برعهده بگیریم.
کد خبر: ۹۰۸۵۹۲۷
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه معاونینش مهمان کمیسیون فرهنگی بود و گزارشی را از عملکرد این سازمان به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در گزارش خود عنوان کرد که ما ۲۵۰۰ روحانی مستقر در روستاها داریم که بنا داریم این میزان را در سال‌جاری به حدود ۵ هزار نفر برسانیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: قمی گفت که قریب به هزار هیأت مذهبی در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی است که فعال هستند و برنامه دارند. همچنین عنوان کرد که ما در عرصه عمل این توانمندی را داریم و در خود می‌بینیم که اداره امور مساجد را برعهده بگیریم.

آزادیخواه خاطرنشان کرد:‌ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین افزود ما در کشور حدود ۲ هزار انجمن اسلامی بانوان و حدود ۲۰ هزار کانون فرهنگی در کشور داریم.

وی افزود: در نهایت بنابر این شد تا کمیته برنامه بودجه و اصلاح ساختار  ذیل کمیسیون فرهنگی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مختلف این سازمان را رصد کند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: همچنین در این جلسه نمایندگان فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با حضور در کمیسیون گزارشی را از عملکرد تیم جانبازان و معلولین در بازی‌های آسیایی جاکارتا به اعضا ارائه کردند و خواستار توجه به وضعیت بودجه‌ای این فدراسیون در بررسی بودجه سال آتی شدند.

ارسال نظرات