عباس زاهدی بیان داشت:  خودکفایی و افزایش صادارات و تکیه به توان داخلی از مزایای تحریم توسط دشمنان است که در نهایت پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را در بر دارد .
کد خبر: ۹۰۸۵۹۰۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, سرهنگ پاسدار عباس زاهدی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ونائب رئیس اول مجمع بسیج شهرستان  در جمع مسئولین و بسیجیان گفت  امروز سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی است انشاالله ما بتوانیم غیرت و خدمت شهدا را داشته باشیم تا دشمن نتواند نگاه چپ به ما کند .

وی ابراز داشت در پی اعتلای بسیج اردوهای جهادی ،گشت رضویون و.... تدارک دیده شده که نشاط و شادابی خاصی در بین بسیجیان بوجود آورده است . 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان خاطر نشان کرد در طول سال با توجه به شرایط یک یا دو  بار این مجمع تشکیل می شود تا راه کارها توسط بسیجیان ارائه شوند که امروز در بحث اشتغال زایی صحبت خواهد شد. 

وی تاکید کرد با توجه به دلائلی تحریم های آمریکا راه به جایی نمی برند چون این تحریم ها یک طرفه است و پیچدگی تحریم های قبلی را کم کرده است .

 زاهدی بیان داشت  خودکفایی و افزایش صادارات و تکیه به توان داخلی از مزایای تحریم توسط دشمنان است که در نهایت پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را در بر دارد . 

وی ادامه داد عقب نشینی آمریکا را شاهدیم چون شاهد صادارت نفتی هستیم لذا باید بر تولید داخلی تکیه داشته باشیم که می توانیم با پول رایج سایر کشورها معادلات اقتصادی خودمان را پیش ببریم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان افزود موضع سازمان ملل  در حمایت از ایران را شاهد بودیم که دادگاه لاحه از ایران حمایت کرد و با تهدیدهای آمریکا علیه کشورمان مخالفت نمود که امید خروج از این فراز و فرودها وجود دارد .

وی یادآور شد موضع بسیج در شهرستان دفاع از نظام و همکاری با تمامی ادارات و نهادهاست لذا باید شاهد وفاق و همدلی باشیم تا کار برای مردم انجام شود و طیف و گروه خاصی مد نظر نباشد .

ایشان ابراز داشت خدمت رسانی افرادی که در شهرستان هستند چه در زمان زلزله چه در زمان حال بر کسی پوشیده نیست لذا باید دنبال هم افزایی باشیم چون مردم به این مهم نیاز دارند .

وی تصریح نمود خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک فرصت و مدال افتخاری است لذا همگان باید کار را برای مردم انجام دهند.

.......  

در ادامه حجت الاسلام عباس جعفری رئیس مجمع بسیج شهرستان گفت در سوره مائده خداوند تبارک و تعالی مسائل کاربردی را خطاب به مومنین مطرح می کند اگر کسی در بین شما از اسلام برگشت در مقابل این انسان های سست عنصر ما یک ملتی را می آوریم که دوستدار خدا هستند و خدا نیز آنان را دوست دارد .

وی ابراز داشت انسان های دوست دار خداوند در مقابل مومنین خشوع و خضوع دارند اما در مقابل کفار بسیار سخت  و مقاوم اند که ملامت ها و جنگ ها آنها را از صحنه خارج نمی کند لذا در راه خدا جهاد می کنند در حالی که از هیچ ملامتی ترس و وحشت ندارند .

امام جمعه کوهبنان افزود وقتی این آیات نورانی نازل شد پیامبر اکرم(ص) دست به شانه سلمان فارسی گذاشتند و فرمودند ایشان و اهل ایشان خطاب هستند و بعدا خطاب به مولای متقیان گفتند اینان از شیعیان شما هستند .

وی تاکید کرد یکی از نیازمندی های اصلی جامعه جهاد هست لذا باید ترفندها و راه های نفوذ دشمنان را بشناسیم و در مقابل آنان جهاد مستمر داشته باشیم گاهی با اسلحه ،گاهی با مال و گاهی با فرهنگ و اقتصاد باید با دشمنان مبارزه کنیم .

حجت الاسلام جعفری افزود دشمنان گاهی از راه مجالس مذهبی و عزاداری با ترویج خرافات و ایجاد عرفان های کاذب وارد می شوند و در جلسات خانگی و جلسات قران نفوذ می کنند تا به اهداف خود برسند لذا نیاز به جهاد دائمی داریم .

وی تصریح نمود دشمن گاهی از جبهه اقتصادی وارد می شود که از این راه ضربه بزند لذا باید ثابت قدم بمانیم و با ملامت ها جا خالی ندهیم البته نباید از لطف خدا غافل شویم چون ما کشور اهلبیت هستیم .

ایشان ادامه داد ما خودمان را سر در گم نکنیم راه و مسیر مستقیم را طی کنیم کسی که ولایت امیرالمومنین را دارد همیشه پیروز است. 

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد بسیجیان همیشه سرآمد و مقاوم ترین ها هستند که با تلاش و خدمات شبانه روزی آنان در زلزله شهرستان شاهد برکات و لطف خدا بودیم . 

رئیس مجمع بسیج کوهبنان خاطر نشان کرد جریان نفاق همین بود که گروهی به ظاهر اسلام داشتند و در وسط راه بر می گشتند.

ارسال نظرات