مسوول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت:دانشجوی انقلابی مظهر ایمان و علم بوده و شکوفه‌های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۸۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

رحیم عباس‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو قرار گرفته‌ایم این ایام را به جامعه دانشگاهی استان تبریک گفت و اظهار داشت: دانشجوی انقلابی مظهر ایمان و علم بوده، همچنین درخت پرثمری است و شکوفه‌های شکوهمند آن رایحه ایثار، اخلاص و مقاومت را در فضای انسانیت پراکنده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجوی انقلابی در واقع مروج یک هویت فرهنگی و نویدبخش آینده روشن و پاک و باشکوه است، ادامه داد: همچنین این قبیل جوانان رفتار و کردارشان به معنای واقعی کلمه خالصانه بوده و با چنین هدفی هر کجا لازم باشد با علاقه و انگیزه مضاعف حضور پیدا می‌کنند که نمونه بارز آن اردوهای جهادی است.

مسوول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی ضمن ابراز امیدواری از اینکه حضور خالصانه و امیدبخش دانشجوی انقلابی و بسیجی همواره و بدون هیچ گونه فرصت‌سوزی و عافیت‌طلبی مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: برای استمرار این رویه باید به صورت جدی تلاش شود.

عباس‌زاده با بیان اینکه بسیج دانشجویی با هدف تبیین گفتمان‌سازی و اجرایی کردن فرمان «نه شرقی، نه غربی» بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ریل‌گذاری شده است، اظهار کرد: همچنین این مجموعه با هدف نهادینه‌کردن ایدئولوژی عمیق، والا و توحیدی اسلام ناب محمدی(ص) ایجاد شده است.

وی به فرازهایی از بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب پیرو صدور فرمان ایجاد بسیج دانشجویی و طلاب مبنی بر « فرزندان بسیجی‌ام را در این دو مرکز، پاسدار اصول تغییر‌ناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند» اشاره کرد و بیان داشت: بنابراین امروز بسیج دانشجویی به شجره‌ای تنومند و ریشه‌دار تبدیل شده است.

مسوول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی اظهار کرد: دانشجویان انقلابی و بسیجی چنانچه دست در دست یکدیگر بگذارند خواهند توانست خواب دشمنان اسلام و انقلاب را به معنای واقعی کلمه آشفته کرده و از طرف دیگر امید ملت مستضعف و مظلوم نه‌تنها ایران اسلامی بلکه جهان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات