خبرهای داغ:
یادداشت روز/حسین نجاری:
خبرنگار خبرگزاری بسیج نوشت: اگر واقعا منتقد هستید، انتقاد اصول و قواعدی دارد و بهتر است منتقد با ادبیاتی محترمانه جهت اصلاح مشکل مربوطه انتقاد خود را بگوید نه با ادبیاتی تخریب گر!
کد خبر: ۹۰۸۵۸۳۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

خبرگزاری بسیج قزوین: فضای مجازی امکان های متفاوتی را برای افراد به وجود آورده است، این روزها شاهدیم تعدادی منتقد علیه دستگاه های اجرایی در کانال های خود متن هایی منتشر می کنند، کار با راست و دروغ بودن این موضوعات ندارم آیا این انتقاد ها مستند است یا فقط برای تسویه حساب سیاسی است؟
اگر واقعا منتقد هستید، انتقاد اصول و قواعدی دارد و بهتر است منتقد با ادبیاتی محترمانه جهت اصلاح مشکل مربوطه انتقاد خود را بگوید نه با ادبیاتی تخریب گر! لازم است به جای تخریب سیاسی مخالف خود کمی به فکر انقلاب باشیم و گاهی هم برای این مهم پله ای بالاتر از اهداف و منافع شهصی خود قائب شویم.
بی اخلاقی های مجازی امروز در کانال ها و گروه های خبری و سیاسی موج می زند، گاهی اصلاح طلبان علیه اصول گرایان، گاهی اصول گرایان علیه اصلاح طلبان
آیا وقت آن نرسیده که به جای تخریب مخالف سیاسی، به دستگاه های اجرایی کشور کمک کنیم تا به هدفی که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی راه رسدن به آن را طی می کند برسیم؟
و اما در این قسمت از متن سخنی با یک سری از مسئولین : امروز مردم کشور ما به دور از بازی های سیاسی توقع دارند که مسئولین با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، کار و عمل ببینند نه حرف.
آیا می دانید با القائ بدخواهان و دشمنان این مرز و بوم کم کاری مدیران اجرایی و مسئولین کشور را مردم پای نظام می نویسند نه پای شخص ؟آیا می دانید خواسته و ناخواسته به فلش های معاند جهت می دهید؟
آیا وقت آن نرسیده دست از دعواهایی سیاسی خودتان بردارید و به فکر مردم باشید.؟ آیا وقت آن نرسیده با تکیه بر نیروی جوان دنبال پیشرفت های اقتصادی، علمی و نظامی باشید؟
سخن بسیار است اما آقایان در هر مقامی که هستید حق ندارید با اعتماد مردم به نظام و انقلاب بازی کنید. همه ما می دانیم که بهانه تراشی های خارجی چقدر بر حجم مشکلات ما افزوده است و با این حال تنها راه برون رفت را همان طور که رهبر انقلاب نیز فرموده اند تکیه بر فکر و نیروی جوان با استفاده از برنامه اقتصاد مقاومتی می دانیم.آیا وقت آن نرسیده با تکیه بر نیروی انسانی داخلی دنبال رشد اقتصادی و صنعتی کشور باشید؟
آیا وقت آن نرسیده با انتقاد سازنده به دنبال پیشرفت شهر یا کشور باشیم نه تخریب مخالف سیاسی؟
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها