اسماعیلی جانباز دفاع مقدس در گفتگو با بسیج:

تأثیرات نفوذ فرهنگی در دولت اصلاحات اکنون قابل مشاهده است/ بی توجهی به بانکداری اسلامی مشکلات جبران ناپذیری ایجاد کرده

محمد اسماعیلی گفت: متاسفانه در دولت اصلاحات به دلیل تأثیر پذیری فرهنگی بالایی که از غرب ایجاد شده بود باعث ضربه بزرگی به بنیان خانواده شد به طوری که تا یک دهه همه خانواده ها یا تک فرزند بودند و یا فرزند آوری را قبول نداشتند.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۲۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد اسماعیلی رزمنده بسیجی دوران دفاع مقدس و جانباز سرافراز در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه فضای مجازی با ولنگاری هایی که دارد برای کشور یک زمینه نفوذ ایجاد کرده است، با این ابزار سیستم های اطلاعاتی و دستگاه ضد انقلاب هم اطلاعات مورد نیاز برای غرب و شبکه منافقین را تأمین می کنند و هم برنامه های خود از جمله نا امیدی و تزریق بی بند و باری و فرهنگ های شیطانی در کشور را پیاده می کنند.

وی افزود: با همین دستگاه آن چنان در خانواده تأثیر گذاری می کنند که نگاه جوانان به خانواده و ازدواج را تغییر داده اند و یا با همین ابزارها توانسته اند سگ را در خانه های ایرانی ورود بدهند و هزاران تفکر شیطانی دیگر که با همین دستگاه های مجازی وارد کشور کرده اند.

این هادی سیاسی بسیج ادامه داد: متأسفانه دشمن از سال ها قبل تحت عنوان سیستم بانکداری و ترویج ربا در سیستم اقتصادی ما نفوذ کرده است که اصل نفوذ اقتصادي به خاطر تأثيراتي كه مال حرام قطعاً روي انسان دارد، روي سبك زندگي تأثير مي‌گذارد كما اينكه روز عاشورا امام حسين (ع) به لشكر يزيد فرمودند: حرف حق در گوش شما فرو نمي‌رود زيرا شكم‌هاي شما از مال حرام انباشته شده است، ربا تأثیرات مخربی بر روی برکت خانواده ها و تربیت آنها گذاشته است.

وی تصریح کرد: نفوذ سیاسی و تأثیر گذاری بر روی رفتار سیاسی در کشور هم به دو موضوع قبلی برمی گردند، درست است که عناصر کشورهای استعماری جای جولان در کشور را ندارند ولی فرهنگ ما دينمان است پس سياست ما را هم دينمان تعيين مي‌كند، وقتي سبك زندگي در بعد فرهنگي تغيير يافت بي‌ترديد سياست ما هم تغيير پيدا مي‌كند.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: متأسفانه در اين ميان بعضي‌ها عامدانه و عملاً نفوذي هستند اما برخي نفوذي هستند و خودشان هم نمي‌دانند نفوذي هستند. يعني عملكردشان به گونه‌اي است كه استخدام شده است و ما در بحث نفوذ فرهنگي از اين دست آدم‌ها در نهادهاي تصميم‌گير كشورمان زياد داريم.

وی بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری مي‌خواهند نفوذ كنند بر آدم‌هايي كه تصميم‌سازند تأثير بگذارند. وقتي شما مي‌خواهيد از بعد فرهنگي كسي را با خود همراه كنيد تصميم‌هاي او در ابعاد مختلف اقتصادي، ‌سياسي و فرهنگي به نفع شما خواهد بود.

اسماعیلی با اشاره به طرح گفتگوی تمدن ها و تهاجم های فرهنگی و اجتماعی که در دوران اصلاحات انجام شد گفت: متاسفانه در دولت اصلاحات به دلیل تأثیر پذیری فرهنگی بالایی که از غرب ایجاد شده بود باعث ضربه بزرگی به بنیان خانواده شد به طوری که تا یک دهه همه خانواده ها یا تک فرزند بودند و یا فرزند آوری را قبول نداشتند و اتفاقا در تهیه این تفکر غرب و گسترش آن در کشور کارهای بزرگی انجام دادند،به طور مثال انيميشن‌هايي كه دهه 70 براي بچه‌ها به نمايش در‌مي‌آمد اكثراً خانواده‌هاي تك والد و تك فرزند را به نمايش مي‌كشيد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متأسفانه امروز اين مسئله براي جامعه ما عادي‌سازي و معضل شده است و تأثیرات آن نفوذ فرهنگی اکنون نمود خود را در جامعه ظهور داده است؛ طلاق زياد، ‌تك فرزندي و ازدواج كم ،مي‌توان به روشني دريافت كه از كودكي اين مؤلفه‌ها را با ابزار انيميشن به خوردمان داده‌اند.

ارسال نظرات