خبرهای داغ:
نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به سفر ریاست جمهور به شاهرود گفت: در این سفر پیشنهاد کتابخانه مرکزی و مجموعه فرهنگی هنری در شاهرود ارائه شده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۵۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
تاسیس کتابخانه مرکزی و مجموعه فرهنگی هنری در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود، با بیان اینکه تنها کتابخانه مرکزی شهرستان شاهرود همان کتابخانه قدیمی و فرسوده‌ای است که بنای آن متعلق به حدود ۶۰ سال پیش بوده و نیازمند تجدید بناست، افزود: کتابخانه کودک که در اختیار کانون پرورش فکری بوده سال‌ها پیش در خیابان شهید صدوقی تخریب شده و تبدیل به فضایی برای دستفروشی شده که شأن آن منطقه را کاهش داده است.
وی ادامه داد: قدیمی‌ترین مراکز فرهنگی مانند حوزه علمیه و مساجد در شاهرود فعال بوده و پیش از انقلاب نیز کتابخانه‌ای ساخته می‌شود، اما پس از انقلاب به جای توسعه آن را تخریب می‌کنیم.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهاد تاسیس کتابخانه مرکزی برای شاهرود در سفر ریاست جمهوری داده شده و امید است به تصویب رسیده باشد.
وی با اشاره به کمبود فضای فرهنگی هنری در شاهرود اظهار کرد: ساخت مجموعه فرهنگی و هنری بزرگی نیز برای این سفر پیشنهاد شده که امید است مورد پذیرش رئیس جمهوری قرار گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها