با حضور معاون هاهنگ کننده نیروی هوایی ارتش؛

جلسه هم اندیشی فرماندهان بسیج نهاجا مستقر در تهران برگزار شد

با حضور امیر سرتیپ هادیان نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج کوی های سازمانی مستقر در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۴۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی نهاجا، نشست هم اندیشی فرماندهان بسیج کوی های سازمانی با حضور امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، سرهنگ ستاد احمد عسگری جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و سرهنگ بسیجی شیخی فرمانده بسیج این نیرو در سالن همایشات قرارگاه پشتیبانی نهاجا برگزار شد.

در این همایش امیر سرتیپ هادیان، تعالی فرهنگ بسیجی را مرهون زحمات تک تک بسیجیان عنوان کرد و گفت: حرکت بسیجی علیرغم همه کاستی ها در مسیر رو به رشد و مثبتی در حال حرکت است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) باید به وزن بسیج و میزان ارزش آن توجه کنیم .

 

وی در ادامه افزود: اگر انقلاب اسلامی را یک معجزه بدانیم، بسیج یکی از دستاوردهای این انقلاب است و جمهوری اسلامی ایران بعنوان ام القرای جهان تشیع و اسلام با حفاظت از مبانی دینی و ارزشهای اسلامی به دنبال حفظ استقلال بوده است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا با اشاره به این که بسیج و روحیه بسیجی را باید در ذهن و فکر آحاد جامعه نهادینه کنیم اظهار کرد: در این برهه حساس از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی، اگر این فرهنگ را در تمام بخش های کشور جاری و ساری کنیم، کشور به سوی آبادانی پیش خواهد رفت.

وی افزود : مهمترین وظیفه بسیج، حفظ و پاسداشت ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی می باشد، بالطبع حضور بسیجیان، نشر و توسعه فرهنگ و روحیه بسیجی در جامعه و کوی های سازمانی ارتش با توجه به شرایط کنونی، فرصتهای بیشتری را در قیاس با کل جامعه فراهم آورده که بهره وری را در این زمینه بالاتر می برد.

 

امیر هادیان در ادامه تصریح کرد: با توجه به رصد فعالیتهای بسیج در نهاجا و طبق گزارشات واصله، از سوی فرمانده نیروی هوایی ارتش امیر نصیرزاده رضایت حاصل گردیده و ایشان هم تاکید دارند تا کار در بسیج با همان روحیه جهادی و اخلاص پیش برود، همانطور که در زمان جنگ و پس از جنگ در حوزه سازندگی، بسیج نشان داد که پرچمدار کار و تلاش در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران بوده است.

گفتنی است در پایان این مراسم، جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تشکر از فرماندهان بسیج در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، هماهنگی نهاد عقیدتی سیاسی و بسیج کوی های سازمانی را در شرایط کنونی بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و با توجه به دیدگاه مثبت فرماند درباره بسیج، آن را در جهت حل مشکلات موجود و اقتدار بیشتر نیرو عنوان کرد.

در این مراسم از فرماندهان بسیج کوی های سازمانی تقدیر بعمل آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار