مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی گفت: در هفته بسیج، مهندسان بسیجی در بیش از 6هزار روستا خدمات آموزشی و ترویجی به کشاورزان و دامپروران ارایه کردند که با استقبال خوبی هم همراه بود.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۱۰
|
۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

محمدرضا جهانسوز مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اقدامات این قشر تخصصی بسیج در ایام بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج مهندسین کشاورزی در طول این هفته 3 اقدام اصلی داشت که دو طرح به صورت سراسری در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه آموزش شیوه های نوین کشاورزی و پرورش دام یکی از اهداف بسیج مهندسین کشاورزی است، افزود: در هفته بسیج، مهندسان بسیجی در بیش از 6هزار روستا خدمات آموزشی و ترویجی به کشاورزان و دامپروران ارایه کردند که با استقبال خوبی هم همراه بود.

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی ادامه داد: طرح دیگر ما اعزام گروه های جهادی کلینیک سیار دامپروری و دامپزشکی به مناطق محروم بود که این طرح برای ایام هفته بسیج در سه استان گلستان، مازندران و آذربایجان غربی صورت گرفت.

جهانسوز تصریح کرد: اقدام سوم ما نیز رونمایی از 5 عنوان کتب آموزشی در حوزه های زراعت و پرورش دام بود که با مشارکت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهادکشاورزی و در حضور خبرنگاران صورت گرفت.

 

ارسال نظرات