خبرهای داغ:
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی خبر داد

انتشار 5 مستند کوتاه و 40 نقاشی دیجیتال از شهدای خراسان جنوبی

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: 40 نقاشی دیجیتال از سرداران شهید استان تهیه و در حال انتشار است که تا اجلاسیه نهایی و بعد از آن ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۹۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علیرضا آیینه دار مدیر کل صدا و سیما استان صبح امروز در اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی 2هزار شهید استان اظهار داشت: جلوداری در میدان جنگ نرم امروز فعالیت اصلی ما است.

وی با بیان اینکه حتماً ما باید با اهتمام به کسب سواد رسانه ای مطرح کننده و منتشر کننده محتوای درست باشیم عنوان داشت: اگر امروز شهدا بودند تاکید داشتند در عرصه جنگ نرم در مقابل تهاجم فرهنگی باید ورود کنیم و جمعی که  درگیر فضای مجازی هستند باید دین خود را به شهدا به خوبی ادا کنند.

مدیر کل صدا و سیمای استان خاطرنشان کرد: فضای مجازی در کنگره شهدا بسیار جدی گرفته شده است و بخشی از اقداماتی که انجام شده نتیجه این است که در طول سال گذشته برخی شبانه روز کار کردند.

وی اضافه کرد: کاری که در این استان در این بخش انجام شده بی بدیل است و این خوش بینانه نیست بلکه واقعیت است چون این ارتباط با حوزه رسانه ای دیداری، شنیداری و کتبی قابل مقایسه نیست.

آیینه دار با اشاره به سخن رهبر انقلاب که فرمودند با تمام کارهایی که انجام شده که برای شهدا بهترین ها را انجام دهید زیرا شهدا بهترینند اظهار داشت: باید بیش از این برای شهدا کار کرد.

وی با بیان اینکه در طول چند ماه گذشته توسط کمیته فضای مجازی که ذیل کارگروه رسانه مشغول فعالیت بود  کارهایی انجام شده است گفت: همایش فعالان فضای مجازی در شهرستانهای  فردوس، طبس، خوسف و قاین برگزار شد و تبیین کنگره و فراخوان تولید محتوا انجام شده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان افزود: بیش از 5جلسه کمیته با حضور اعضای اصلی  جلساتی کاربردی و عملیاتی تشکیل شده و 6جلسه پایش فکری با دست اندرکاران این حوزه در استان داشتیم.

وی ادامه داد: پوسترهای  مرحله اول، دوم و سوم کنگره شهدا طراحی و در بیش از 80کانال، پیج ایستاگرام و تویتر منتشر شده و بازخوردها گرفته شده که مستندات موجود است.

آیینه دار بیان داشت: 5 قسمت از مستند کوتاه با نام شهید با محوریت نامگذاری خیابان ها و اماکن تولید و منتشر شده است.

وی افزود:  20 پوستر محتوایی تولید و پخش شده است. کانال ها ، سایت و پیج کنگره با هدف ارائه آخرین اطلاعات و انعکاس برنامه و رویدادهایی که ذیل کنگره در سطح استان انجام می شود راه اندازی شده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: ارتباط به ستاد کنگره توسط تلفن همراه برای عموم مردم فراهم شده و 40 نقاشی دیجیتال از سرداران شهید استان تهیه و در حال انتشار است که تا اجلاسیه نهایی و بعد از آن ادامه دارد.

وی با اشاره به کار ابتکاری کمیته فضای مجازی خاطرنشان کرد: فعالان فضای مجازی جشن تولدهایی در منزل شهدا انجام دادند و بخش ها و آیتم های کوتاه تولید و تکثیر شده است و به افراد تاکید شده که بخشی از آثار قابلیت پخش از رسانه صدا و سیما و اخبار داشته است.

آیینه دار ادامه داد: تمام یادواره و اجلاسیه ها در فضای مجازی زنده یا تولیدی پخش شده است.

وی در پایان از همه افرادی که کمیته فضای مجازی را همراهی و حمایت کردند و مسئول کمیته فضای مجازی و معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها