خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان رفع نقاط حادثه خیز را از مهمترین وظائف این اداره کل عنوان کرد و گفت: تمامی عملکرد راهداری در بحث رفع نقاط حادثه خیز منوط به اعطای اعتبارات است.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۸۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

تمام عملکرد راهداری در رفع نقاط حادثه خیز منوط به اعطای اعتبارات استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمید پرورشی خرم در جمع روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز به منظور جلوگیری از تصادفات منجر به فوت و جرح، اظهار داشت: در بررسی های انجام شده ناشی از تصادفات، ابعاد مختلفی قابل بررسی بوده که در این بین سهم راهداری و جاده هم تعریف شده است.

وی با بیان اینکه باید سعی شود مکاتبات برای اعلام نقاط ضعف جاده ای برای فرمانداری ها ارسال شود، یادآور شد: اعلام موارد ضعف و لازم به اصلاح در جاده ها به مقامات استانی دلیلی بر افزایش اعتبارات خواهد بود.

معاون راهداری استان همدان ادامه داد: تمامی عملکرد راهداری در بحث رفع نقاط حادثه خیز منوط به اعطای اعتبارات است.

وی اضافه کرد: به طور قطع مشکلاتی در محورها وجود دارد و با توجه به اینکه دستگاه های اجرایی با توجه به توان مالی و اعتباری محدودیت های اجرایی دارند ولیکن در مقوله رفع نقاط حادثه خیز توجه و تلاش ویژه را می‌طلبد.

پرورشی خرم یادآور شد: مدیران شهرستانی باید ضمن هماهنگی با پیمانکاران نسبت به اجرای امور راهداری اقدام عاجل داشته باشند تا از اعتبارات تخصیصی به موقع استفاده شود.

وی ابراز داشت: عقد قراردادهای به موقع موجب صرف هزینه در امور، اصلاح ضعف های جاده و رفع مشکلاتی که منجر به تصادفات جاده ای می شود، خواهد بود.

معاون راهداری همدان در ادامه به موضوع راهداری زمستانی اشاره و خاطرنشان کرد: استفاده از نیروی انسانی و فصلی از موضوعات قابل توجه در راهداری زمستانی است.

وی بیان داشت: وجود روشنایی، گاردریل و تعدیل شیب شیروانی به ویژه نیوجرسی حساسیت زیادی در ایمنی راه ها دارد و در صورت وجود نقص در موارد فوق حتما با مسئولان استانی مکاتبه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات