خبرهای داغ:

آمادگی گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان در شرایط بحرانی

فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) گفت: در هنگام بحران و حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی ، پرسنل و بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان آماده هر گونه همکاری با ستاد مدیریت بحران شهرستان است که در روزهای بارانی اخیر درکنار سایر نیروها به مردم روستاها کمک رسانی خوبی داشته است.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۵۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

پاسدار عبدالرسول محبعلی پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان با شرکت در کلاس های آموزش بصورت ویژه در بالاترین سطح آمادگی برای مقابله با هر گونه حوادث طبیعی و غیر مترقبه قرار دارد.

وی افزود: در هنگام بحران بارندگی اخیر پرسنل و بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان با تمام ظرفیت های موجود همکاری خوبی با ستاد مدیریت بحران شهرستان داشت و از هر اقدامی برای کمک رسانی به مردم شهرستان هندیجان در آن شرایط کوتاهی نکردوتاآخرین لحظه پای کار بودند.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) برای مقابله با هر تهدیدی از سوی دشمنان اسلام گفت: نیروهای مخلص بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان با آمادگی کامل در برابر هرگونه تهدید یا تجاوزی از سوی دشمنان اسلام از مرزوبوم ایران اسلامی با جان ودل تحت فرماندهی مقام معظم رهبری دفاع و مبارزه خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار