خبرهای داغ:
همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان با حضور بسیجیان حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران در سالن آمفی تئاتر شهر صالح‌آباد از توابع شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۳۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان در صالح‌آباد برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان با حضور بسیجیان حوزه مقاومت حضرت معصومه(س) خواهران در سالن آمفی تئاتر شهر صالح‌آباد از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار در این همایش اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش معرفی زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم برای سایر زنان جهان با داشتن ویژگی‌های خاصی همچون عفت و حیا در متن جامعه است.

حجت‌الاسلام محمد ولی دارابی عنوان کرد: الگوی سوم رویکرد متعالی به حضور زن در جامعه است که توسط حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در مقابل الگوی زن شرقی که نقش خنثی و بدون تاثیر در جامعه دارند و در مقابل الگوی زن غربی نگاه ابزارگونه به زن دارند و هدفشان حیازدایی و تخریب خانواده است؛ این الگو معرفی شده است.

وی ادامه داد: بررسی ارزش و جایگاه زن در جامعه اسلامی؛ عفاف و حجاب و وظیفه و رسالت امروز بانوان در جامعه اسلامی از جمله محورهای مطرح شده در این همایش بود.

اجرای سرود و پخش کلیپ و تجلیل از بسیجیان از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات