خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

وجود تفاوت ها، موجب ایجاد مطالبات متغیر شده است

زاهدی عنوان کرد:تفاوت میان مردم عادی و معلولان در جامعه وجود دارد که باید مردم این مورد را همچون تفاوت نگرش و باورهای سیاسی پذیرفته و بدانند که بر اساس این تفاوت‌ها، مطالبات متغیری نیز به وجود می‌آید.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۲۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی به مناسبت فرارسیدن روز معلول در دیدار با اعضای کانون معلولین توانا بیان کرد: تفاوت میان مردم عادی و معلولان در جامعه وجود دارد که باید مردم این مورد را همچون تفاوت نگرش و باورهای سیاسی پذیرفته و بدانند که بر اساس این تفاوت‌ها، مطالبات متغیری نیز به وجود می‌آید.
وی گفت: کانون معلولین توانا به عنوان یک انجمن حمایتی در راستای تغییر نگرش جامعه معلولان فعالیت دارد و همین امر موجب تمایز آن با سایر سازمان‌های مردم نهاد می‌شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: بسیاری از افراد جامعه دچار محدودیت‌های ذهنی، جسمی و شنوایی هستند اما این موضوع را بیان نمی‌کنند که نشان از آمار بیش از 10 درصدی معلولان در جامعه دارد.
وارثی عنوان کرد: برتری میان دو گروه معلولان و دیگر آحاد جامعه معنایی ندارد و نباید تفاوت را با این دید باور کرد ‌چرا که معلولان در بسیاری از عرصه‌های جسمی و فکری توانمندی خود را اثبات کرده‌اند.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار