خبرهای داغ:
در 8 ماهه نخست امسال اتفاق افتاد:

مصرف بيش از 3 میلیارد متر مكعب گاز طبیعی در استان

مديرعامل شركت گاز استان قزوين از مصرف بيش از 3 میلیارد متر مكعب گاز در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی استان در 8 ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۲۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مديرعامل شركت گاز استان قزوين بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه 3 میلیارد و 483 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده است که از این مقدار، 1 میلیارد و 340 میلیون متر مکعب گاز در بخش های خانگی، تجاری و واحدهای صنعتی عمده و جزء مصرف شده است و 2 میلیارد و 143 میلیون متر مکعب نیز به نیروگاه شهید رجایی به عنوان بزرگترین مصرف کننده گاز استان تحویل شده است.
بوشهری با بیان اینکه تحویل حداکثری گاز به نیروگاه شهید رجایی از اولویت های شرکت گاز استان می باشد افزود: 62 درصد گاز مصرف شده استان در این 8 ماهه مربوط به گاز تحویل شده به نیروگاه می باشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است که امیدواریم این روند در فصل سرما نیز ادامه داشته باشد.
مديرعامل شركت گاز استان قزوين با اشاره به سرد شدن هوا و افزایش مصرف گاز در بخش خانگی گفت: متاسفانه میزان مصرف انرژی به ویژه گاز طبیعی توسط مشترکین خانگی از میانگین جهانی بالاتر است به گونه ای که کشور ما بیشتر از کشورهایی همچون انگلیس و ژاپن گاز مصرف می کند و این درحالیست که می بایست گاز را به سمت صنایع سوق دهیم و زمینه ساز رشد و توسعه صنعتی و اقتصادی کشور شویم. وی در ادامه به منظور مدیریت مصرف و استفاده بهینه از این نعمت الهی از مشترکین گاز استان درخواست کرد با رعایت نکات صرفه جویی این شرکت را در مسیر استمرار تحویل گاز به همه بخش های خانگی، صنعتی و نیروگاهی یاری رسانند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها