خبرهای داغ:
در همایش سیاسی در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) مطرح شد:

شکسته شدن و افول آمریکا هر روز نمایان تر می شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز آمریکا در افغانستان ، سوریه و عراق شکست خورده است و هژمونی آمریکا طی ۶۰ساله روبه افول است .
کد خبر: ۹۰۸۵۶۱۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، همایش سیاسی با حضور رزمندگان تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در حسینیه عاشقان ثارالله برگزارشد.
در این مراسم حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) در تشریح چگونگی جنگ احزاب تبیین کرد:  وقتی در جنگ احزاب دشمنان پیامبر در مقابل او قرار گرفتند پیامبر فرمود، همه ایمان در مقابل همه کفر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: زمانی که عبدود در مقابل حضرت علی (ع)  شکست خورد پیامبر فرمود ما هستیم که می جنگیدم و آنها جرات جنگ با ما را ندارند.

وی در ادامه به رویارویی ایران اسلامی و امریکا اشاره کرد و گفت:  جنگ با آمریکا شبیه جنگ احزاب است، صدای شکسته شدن و روند افول آمریکا هر روز نمایان تر می شود و این وعده الهی است .

معبودی در خصوص علل خروج ایالات متحده آمریکا از برجام با مطرح کردن نکاتی اذعان کرد:  هدف آمریکا، راضی کردن اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس ، رساندن اقتصاد ایران به نقطه فروپاشی ، مجبور کردن ایران به خروج از مواضع قدرت منطقه و در آخر فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بود .

این کارشناس مسائلی سیاسی با اشاره به گزارش رویترز در خصوص علل خروج آمریکا از برجام و عدم موفقیت آمریکا در براورده شدن خواسته هایش تصریح کرد : در این گزارش آمده است آمریکا به پنج دلیل از ایران شکست خورده است؛اول آنکه یالات متحده  می خواست صادر شدن نفت ایران را به صفر برساند که  اجرا نشد.

وی اضافه کرد: آمریکا در چند جبهه در جنگ است! با چین و روسیه درجنگ تجاری است که آغازی برای پایان حکمرانی دلار در تجارت جهانی خواهد بود.

معبودی توضیح داد: کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و چین به دنبال جایگزین کردن پول ملی در معادلات بین المللی هستند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد:  تحریم باعث شده است اروپایی ها با یکجانبه گرایی آمریکا مخالفت کنند و آمریکا در خروج از برجام تنها مانده است .

حجت الاسلام  معبودی خاطر نشان کرد : امروز آمریکا در افغانستان ، سوریه و عراق شکست خورده است و هژمونی آمریکا طی ۶۰سال گذشته روبه افول رفته است.
8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها