معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه:
سردار حسین محبی اظهار داشت: فرهنگیار عنوانی است که پنج سال است در سپاه برای استفاده از ظرفیت های مختلف کارکنان در عرصه های گوناگون فرهنگی تشکیل شده است و تا به حال 12 هزار نفر را شناسایی و ساماندهی کرده ایم و در تلاشیم تا 15 هزار نفر از فرماندهان و کارکنان را در این پروسه قرار دهیم و از توانمندی آنها برای پیشبرد اهداف عالی انقلاب بهره مند شویم.
کد خبر: ۹۰۸۵۶۰۳
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

وی خاطرنشان کرد: فرهنگیاران در سخنرانی، نویسندگی، شاعری، مداحی، هنرهای تجسمی، نمایشی و فعالان قرآنی باید رسالت فرهنگیاری که تربیت پاسدار انقلابی است را ترویج دهند.

این مقام مسئول در عرصه فرهنگ تصریح کرد: علاوه بر فرهنگ، تربیت هم یک کار تدریجی است و بایستی در بستر زمان باشد و فرهنگیار کمک کند که این امر به تدریج اتفاق بیافتد و تغییری که ما بدنبال آن هستیم، ماهیت آن به توحید منجر شود؛ آن هم توحید در ربوبیت باشد.

وی افزود: ما اگر میخواهیم به ربوبیت تشریعی برسیم باید در درون خود و دیگران تغییر ایجاد کنیم بطوری که در همه عرصه ها حکم خداوند بر فکر و اندیشه ها حاکم باشد؛ با این تغییر و تحول رسالت فرهنگیاری را درست انجام داده ایم.

 معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه بیان داشت: اگر در یک فرد، تحول ایجاد شد فرد انگیزه پیدا می کند، تلاش مضاعف می نماید و در ادامه نشاط می آید و به زندگی خود جهت می دهد؛ در غیر اینصورت کارهای ما مقطعی و بی اثر خواهد بود.

در پایان مراسم بصورت نمادین حکم فرهنگیاری دو نفر از پاسداران فرهنگیار اهدا شد.

ارسال نظرات