مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:
حجت الاسلام حسن بیگدلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اگر مرا رها کنند می روم مسئول فضای مجازی می شوم خاطر نشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت فضای مجازی است که مسئولان باید در این زمینه کوشا باشند.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۹۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

این مقام مسئول در مورد اهمیت فرهنگ اظهار داشت: در کار فرهنگی اگر بخواهیم تأثیرگذار باشیم، بایستی با طمأنینه پیش برویم و با هیاهو و جنجال نمی توان نتیجه گرفت و همانند مسائل اقتصادی و نظامی در یک پروسه خاصی نتیجه گرفت؛ بلکه یک کار زمانبر و در اعصار و آینده می توان نتیجه گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس و بعد ازآن در جبهه های مقاومت فرهنگ جهاد، ایثار، شهادت از اسلام، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) نشأت گرفته و در زمان های مختلف توسط علمای شیعه پرورش یافته و خروجی آن در قیام سال 41 توسط امام خمینی(ره) ادامه داشت تا اینکه در سال 57 به پیروزی رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: در فرهنگ، هم برنامه ریزی شبانه روزی و هم رصد شبانه روزی می خواهد و مهمتر اینکه کار راباید با درستی و پیش برندگی اجرا کرد؛ فرهنگ اصیل بایستی از قرآن، ولایت، امامت، تشیع و عاشورا و در یک جمله برگرفته از دین ناب محمدی(ص) باشد و اگر بخواهیم خارج از این حرکت کنیم جواب نمی دهد؛ چرا که مردم ما دیندار هستند و واکنش نشان می دهند. 

ارسال نظرات