خبرهای داغ:

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه های بوکان

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان تبیین راه کارهای موجود برای عبور از مشکلات اقتصادی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۵۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، با همت دانشگاه آزاد اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه های بوکان تریبون آزاد دانشجویی در این شهرستان برگزار شد تا دانشجویان بوکانی پیرامون راه کارها برای عبور از مشکلات اقتصادی نظرات خود را پشت تریبون اعلام کنند.

در این تریبون که با استقبال دانشجویان همراه بود، دانشجویان با آراء و اندیشه‌های مختلف به بیان نظرات خود در مورد موضوع مطرح شده پرداختند.

در ابتدای این برنامه انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن تشکر از حضور دانشجویان، گفت: ما همواره بر این اصل بوده ایم، که فضای لازم را برای رشد تفکرات دانشجویان به وجود بیاریم و آنها را به سمت درست ترین و مناسب ترین تصمیمات سوق دهیم.

وی افزود: برگزاری تریبون آزاد باعث می شود سطح آگاهی و بینش دانشجویان بالا رود و برگزاری تریبون آزاد دانشجویی فضایی برای دانشجویان محقق کرده است که هر دانشجو با هر عقیده و سلیقه ای به پای تریبون آمده و اظهارات خود را بیان کرده و از نظرات دیگر دانشجویان استفاده کند.

گفتنی است، برای نخستین بار در سطح دانشگاه های بوکان است که دانشجویان پشت تریبون آزاد به ارائه نظرات خود در مورد مووعات مختلف می پردازند.

روز چهارشنبه تریبون آزاد در دانشگاه پیام نور بوکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار