نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت: ولایتمداری عاملی است که باعث شده، نیرو‌های مسلح کشور اکنون در اقتدار کامل باشند.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۴۶
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان بوشهر به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش، افزود: اکنون نیروی مسلح کشورمان نیرویی محبوب، مردمی و مقتدر است و داشتن این ویژگی‌ها نتیجه ولایتمداری است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر نیز در این مراسم، گفت: نیروی دریایی ارتش با اتکا به توان داخلی از منابع و منافع کشور در عرصه دریا پاسداری می‌کند.

امیردریادار بابک امینی افزود: یکی از نمونه‌های توان داخلی در تولید تجهیزات نظامی، تولید ناوشکن سهند است که امروز به نیروی دریایی ارتش در جنوب کشور ملحق می‌شود و دیگری ناوشکن دماوند که در شمال به آب انداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: به همت متخصصان کشورمان، فناوری تولید زیردریایی اکنون به طور کامل بومی شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر بیان کرد: اقتدار دشمن به خیال خام خود می‎خواست ما را در مدت کوتاهی زمین گیر کند، اما اقتدار ما هر روز بیشتر و بیشتر شد.

امیردریادار امینی تاکید کرد: توان بازدارندگی کشورمان در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، در اوج اقتدار قرار دارد و به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است.

در این مراسم از خانواده معظم شهدا و نفرات برتر یگان‌های پایگاه دریایی بوشهر قدردانی شد و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان بوشهر از مقابل جایگاه رژه رفتند.

۷ آذر یادآور حماسه آفرینی نیروی دریایی ارتش در فلج کردن نیروی دریایی رژیم بعث عراق در ۷ آذر ۱۳۵۹ است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات