خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت: برقراری وحدت در جامعه مهم ترین وظیفه علماست.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۴۵
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام فتحی در نشست هم اندیشی علمای شیعه و سنی بوکان با تشکر از حضور ماموستاهای بوکانی در این نشست، عنوان کرد: برقراری وحدت و همگرایی دینی و سیاسی از مهمترین وظایف علمای شیعه و سنی در کشور است.

وی با اشاره به جنایت های گسترده دشمنان در مناطق اسلامی، عنوان کرد: تروریست هایی که خود را مجری احکام اسلامی معرفی می کنند در حقیقت ساخته دشمنان این دین بزرگ هستند؛ بی تردید اقدامات تفرقه افکنانه از سوی هر کسی باشد به شدت محکوم است زیرا انان خواسته یا ناخواسته به عنوان سربازان دشمن عمل می کنند.

حجت الاسلام فتحی اقدامات پیروان شیعه انگلیسی و سنی امریکایی را در راستای ایجاد تفرقه در میان امت اسلامی به ویژه ملت ایران عنوان و تصریح کرد: با درایت های مقام معظم رهبری تمام این دسیسه ها شکست خورده و ما اکنون شاهد وحدتی ناگسستنی در میان مردم ایران هستیم.

ماموستا حسین عزیزی به عنوان نماینده ماموستاهای بوکان ضمن تقدیر از مسئولان سپاه بوکان، عنوان کرد: امروز جامعه ما برای عبور از بحران ها به ویژه مشکلات اقتصادی نیاز مبرم به وحدت دارد؛ خوشبختانه وحدت امروز جامعه اسلامی ایران زیر سایه رهبر معظم انقلاب در جهان اسلام نظیر ندارد و این یکی از بزرگترین نعمت های خداوند منان برای مردم ایران است.

امام مسجد سید قطب بوکان، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان عالی کشور و مراجه اعظام تقلید بر لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی در کشور شیطنت هایی برای اختلاف افکنی انجام می گیرد که ما به شدت آن را محکوم می کنیم؛ علمای اهل سنت ایران و به ویژه مناطق کردنشین سخنان و اقدامات تفرقه افکنانه توسط دشمنان انقلاب و کشور را محکوم می کنند و زیر سایه رهبری برای حفظ وحدت و یکپارچگی کشور بیش از گذشته تلاش خواهند کرد.

این ماموستای بوکانی ادامه داد: طی 40 سال گذشته بی تردید سپاه منادی وحدت و امنیت در مناطق کردنشین بوده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات