۱۷۶ دانش آموز دختر شهرستان صومعه سرا امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۴۲
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، صبح امروز ۱۷۶ دانش آموز دختر شهرستان صومعه سرا با ۴ دستگاه اتوبوس به همراه عوامل اجرایی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

سرهنگ عاشورانی بر  آشنایی نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد و افزود: در این سفر،شما دانش آموزان با فرهنگ جهاد و شهادت که مایه فخر و مباهات است ،فرهنگی که معادلات جنگ را در طول هشت سال دفاع مقدس به نفع ما رقم زد آشنا می شوید.
مهنس فتح اللهی فرماندار صومعه سرا هم بابیان اینکه برای تداوم این انقلاب زحمت های فراوان کشیده شده و خون های زیادی ریخته شده است ،گفت:وقتی به تمثال شهدانگاه می کنیم تشابه سنی بین آنها می بینیم که همه جوان و بزرگترین سرمایه خانواده هایشان بودند.
فرماندار صومعه سرا افزود:شهدا برای هدف مقدس خود،با نثارجان خویش کاری کردند که تا ابد اینکار باقی و جاودان بماند و قطعا این فداکاری با چیزی قابل جبران نیست‌.
فتح اللهی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد:سفر به سرزمین های نور و تفکر و تعمق در این مسیر می تواند متحول کننده زندگی معنوی و مادی شما باشد و بدانید بهترین سفر زندگیتان خواهدبود.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه شهدا معنای واقعی خوب زندگی کردن را برای ما به عنوان به ره توشه به ارمغان آوردند گفت:قطعا با تلاش در جهت خوب بودن در نقش های فردی و اجتماعی خود به فضیلت های بالا دست خواهیم یافت.
گفتنی است این دانش‌آموزان در مدت ۴ روز از مناطق دهلاویه، شلمچه، ‌طلائیه و یادمان های شهدا این مناطق دیدن می کنند.

ارسال نظرات