نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه یکی از دلایل ماندگاری انقلاب را تفکر بسیجی است گفت: انقلاب اسلامی در این 40 سال با انواع تحریم‌ و فراز و نشیب‌ها روبه‌رو بوده است و اگر تفکر بسیج و جهادی نبود این نظام به موفقیت نمی‌رسید.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۴۰
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی در مراسم معارفه استاد شجره طیبه صالحین بسیج استان گیلان در بیت نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه بسیج یکی از نهادهای حمایت‌کننده از مستضعفین جهان است اظهار کرد: بسیج در همه مشکلات در کنار مردم و انقلاب بوده و نقش مهمی در حمایت از مستضعفین جهان دارد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی بعد از بعثت پیامبر بزرگ‌ترین پیروزی در تاریخ اسلام بوده است لذا از همه مسؤولین می‌خواهم که برای ماندگاری این انقلاب تمام تلاش خود را کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اذعان به اینکه استکبار به دنبال شکست انقلاب اسلامی است گفت: آمریکا در ایران قبل انقلاب همه امکانات کشور ازجمله نفت و گاز راه در اختیار داشت ولی بعد از پیروزی انقلاب از کشور بیرون رانده شد به همین دلیل به دنبال شکست این ‌نظام است.

فلاحتی بسیج را الگویی برای دیگر ملت‌های مسلمان عنوان کرد و افزود: امروز بسیج یک نهاد برگرفته از دل مردم است به همین دلیل این نهاد امید و الگویی برای دیگر ملت‌های مسلمان است.

وی یکی از دلایل ماندگاری انقلاب را تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی در این 40 سال با انواع تحریم‌ و فراز و نشیب‌ها روبه‌رو بوده است و اگر تفکر بسیج و جهادی نبود این نظام به موفقیت نمی‌رسید.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه اگر می‌خواهیم این نظام به موفقیت برسد باید انقلاب را باور داشته باشیم تصریح کرد: یکی از راه‌های موفقیت در یک کشور و جامعه اعتقاد به آن نظام است لذا اگر می‌خواهیم این انقلاب ماندگار و به موفقیت برسد باید به آن اعتقاد داشته باشیم.

فلاحتی لازمه امید داشتن مردم به انقلاب را کار جهادی مسؤولین دانست و گفت: مردم ما تا پای جان خود از انقلاب دفاع کرده‌اند لذا اگر ببینند که مسؤول برای رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند به انقلاب امید پیدا می‌کنند.

در پایان این مراسم آیت‌الله رسول فلاحتی به‌عنوان استاد شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس گیلان جایگزین حجت‌الاسلام سائلی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات