جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: وحدت و همدلی در همه حال توصیه اول انقلاب اسلامی بوده و هنوز هم با گذشت چهل سال از انقلاب می توان گفت با وحدت و همدلی می توان یک جامعه آرمانی ساخت.
کد خبر: ۹۰۸۵۵۳۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی امداد گران کمیته امداد با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری، جانشین فرماندهی سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد.
سردار ناظری، در این نشست اظهار داشت: سپاه و کمیته امداد  قرابت نزدیکی با یکدیگر دارند به صورتی که کمیته امداد پس از سپاه دومین نهادی بود که به دستور امام خمینی  تاسیس شد.
 
وی افزود: نقش بسیج و کمیته امداد در یک راستا و یک چارچوب قرار می گیرد؛ آن هم اینکه هر دو برای آبادانی این نظام آن هم با برنامه‌های کلان فقر زدایی و محرومیت زدایی تلاش می کنند.

سردار ناظری با اشاره به هفته وحدت نیز تصریح کرد: وحدت و همدلی همیشه و در همه حال توصیه اول انقلاب اسلامی بوده و هنوز هم با گذشت چهل سال از انقلاب می‌توان گفت با وحدت و همدلی می‌توان به خوبی نقش خود را ایفا کرد و یک جامعه آرمانی ساخت و در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کرد.
 
سید مهدی عبادی، مدیر کل کمیته امداد استان نیز در این نشست گفت: بسیج تنها یک سازمان نیست بلکه یک تفکر است و نیت امام هم از تشکیل این قشر مردمی همین بود.
 
وی افزود: امروز دشمنان اسلام با هر گونه تفکر مسلمانان مشکل دارند نقش اصلی را امام راحل و معمار کبیر انقلاب ایفا کرده و حالا این انقلاب با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب رو به پیشرفت و گسترش است.
 
ارسال نظرات