رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد با اشاره به سخن رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تروریست‌بودن مردم ایران، گفت: نفرت مردم ایران نسبت به دولت‌های آمریکا از گذشته بیشتر شده است و این نفرت تا افول استکبار ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۸۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اقشار مختلف بسیجی واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در چهل سال گذشته دشمنان خارجی و داخلی در تمامی راهبرد‌ها و سناریوهای خود فروپاشی، مهار و تضعیف جمهوری اسلامی را مد نظر داشتند اما به برکت تفکر بسیجی اقدامات آنها در میدان عمل ناقص جریان پیدا کرد و شکست خوردند.

 

هاشمی افزود: اندیشکده‌های غربی معتقدند تنها راه جلوگیری از روند حرکت انقلاب اسلامی ایران تضعیف بسیج و  تفکر بسیجی در اقشار مختلف مردم است. اگر بسیج تضعیف شود تغییر نظام سیاسی در ایران راحت تر اتفاق خواهد افتاد لذا مسئولان در همه سطوح باید مراقب و متوجه رفتار و گفتار خود در قبال این نهاد انقلابی باشند.

عضو شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت :هجمه های سازماند هی شده علیه دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان انقلابی نشان از ساری و جاری شدن روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی در دانشگاه است لذا قابل قبول و تحمل نیست و نخواهد بود که مسئولی در واحد دانشگاهی با رفتار سلیقه ای عناصر انقلابی را به حاشیه  ببرد و مانع حرکت انقلابی شود.

هاشمی افزود: نکند مسئولی در واحد دانشگاهی به پشتوانه سوابق جهاد و مبارزه دچار عجب شود و بعضا ناخواسته حرکت و شتاب رویکرد انقلابی را کند و یا خدایی نکرده متوقف کند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درپایان ضمن یادآوری سخن رئیس جمهور آمریکا که مردم ایران را تروریست می خواند، گفت: نفرت مردم ایران نسبت به دولت‌های آمریکا از گذشته بیشتر شده است و این نفرت تا افول استکبار ادامه خواهد داشت.
 

ارسال نظرات