خبرگزاری بسیج:سلسله نشست های معرفی و بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دکتر بذر افکن در مسجد جامع حضرت ولیعصر باقرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۷۱
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در این نشست که حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدی پور امامت مسجد حضرت ولیعصر ،خانواده های شهدا،فرمانده حوزه امام حسین علیه السلام باقرآباد و جمعی از نمازگزاران مسجد حضور داشتند،

امام جماعت مسجد ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم به خانواده های شهدای حاضر در این جلسه یاد شهیدان را در جلسات بصیرتی مهم دانستند و اضافه کردند مسجد حضرت ولیعصر عج باقراباد به عنوان یک پایگاه سیاسی اجتماعی از گذشته تا به امروز آمادگی دارد تا پذیرایی اساتید ارجمندی باشد که  در حوزه بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی صاحب اثر و سخن هستند.

در ادامه این مراسم جناب آقای دکتر بذر افکن از اساتید انقلابی به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه های اخیر پرداختند.

ایشان ضمن بیان منطقی و مستند به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و نگاه نهادهای بین المللی به این آثار پرداختند.

ضمنا این اولین جلسه از سلسله جلسات (حرف نو) بود که تا دهه مبارک فجر بنادارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کند .

مسابقات ورزشی بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در رده سنی نوجوانان و جوانان ،  با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام  حسین (علیه السلام ) ، و بسیجیان پایگاه حضرت علی اکبر ( علیه السلام) در روستای قشلاق دوم برگزار گردید ودرپایان به نفرات برترجوایزنفیسی اهداگردید.

 

 

ارسال نظرات