خبرگزاری بسیج: در راستای اعتلای بسیج،فرمانده و اعضای شورای حوزه حضرت معصومه س قرچک از بیماران بسیجی روستای محمدآباد عیادت و دلجویی کردند.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۶۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج و در راستای اعتلای بسیج ،فرمانده و اعضای شورای حوزه حضرت معصومه س قرچک از بیماران بسیجی روستای  محمدآباد  عیادت و دلجویی کردند.

 خانم شهسواری،فرمانده حوزه حضرت معصومه س در گفتگو با بسیج  گفت: با توجه به  وظیفه کنونی بسیج امروز نمود بسیج  در افزایش رضایتمندی و خدمت رسانی به مردم است.

وی تشریح کرد:نهضت خدمت رسانی خالصانه  همواره یکی از اهداف مهم اعتلای بسیج بوده است.

وی با توجه با اینکه رسالت بسیج در دستگیری از محرومان و خدمت به اقشار کم برخوردار است گفت:در دیداری که امروز از این چند خانواده کم بضاعت که بیماری خاص داشتند،صورت گرفت .دو نفر از آنها که  نوجوان و  عضو فعال  حلقات صالحین هستند بیماری سخت تری دارند .

وی با توجه به هزینه های بالای درمانی اذعان داشت:وظیفه بسیج است که با تحت پوشش درمان قرار  دادن ،باری از دوش این خانواده های کم برخوردار بردارد.

وی گفت:در تلاشیم که بتوانیم با  رایزنی مسئولین بسیح،این نوجوانان دارای  بیماری خاص بسیجی تحت پوشش طرح شهید رهنمون  قرار بگیرند.

 

 

 

ارسال نظرات