خبرهای داغ:
مدیر شرکت نفت منطقه میاندوآب گفت: در ۸ ماه امسال ۴ هزار بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و مجاری عرضه سوخت این منطقه انجام شده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۴۱۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

 داود فعال پور در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، گفت: در هشت ماه امسال با تلاش شبانه روزی کارکنان واحد مهندسی فرآورده ها، از ۷۰ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲۳ مصرف کننده عمده با تست‌های کیفیت فرآورده مبادی عرضه، بازدید شده است.

وی ادامه داد: در طی این بازدید‌ها تعداد پنج مورد تخلف آلودگی فرآورده‌های نفتی کشف شد و با پایش سهمیه سوخت مصرف کنندگان عمده در سطح این منطقه، بیش از دو میلیون لیتر نفتگاز و بیش از سیصد هزار لیتر نفتکوره و ۱۲ هزار کیلو گرم گاز مایع در واحد‌های تولیدی وصنعتی صرفه جویی حاصل شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، با تاکید بر کنترل مستمر کیفیت و کمیت فرآورده‌های نفتی تحویلی به مجاری عرضه سوخت، اظهار داشت: نظارت مستمر بر مجاری عرضه فرآورده‌های نفتی ومصرف کنندگان عمده نقش تعیین کننده و بارزی در تحقق سوخت رسانی مطلوب و جلب رضایتمندی مردم دارد.

فعال پور یاد آور شد:به همین منظور واحد مهندسی فرآورده‌ها این شرکت با در اختیار داشتن کادر مجرب و تجهیزات به روز، در مجاری عرضه حضور یافته و ضمن بازدید از مخازن با استفاده ازکیف آکپ و نمونه گیری وآزمایش کیفیت فرآورده در این مبادی توزیع و مصرف، خدمات پشتیبانی مطلوب را برای مصرف کنندگان هدف انجام می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظرات