خبرهای داغ:
معاون بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان غربی گفت:جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۸۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷

جشنواره جهادگران علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار می شود 

به گزارش سرویس خبری بسیج علمی از آذربایجان غربی؛سرهنگ دوم پرویز محمدی معاون بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان غربی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج گفت:جشنواره جهاد گران علم و فناوری در آذربایجان غربی در راستای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های ظرفیت نخبگی استان برگزار می شود.

وی ادامه داد:در این همایش بیش از ۲۵ نخبه از اقشار مختلف بسیج،پارک علم و فناوری،جهاد دانشگاهی و مراکز رشد دانشگاه ارومیه تجلیل می شوند.

معاون بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان غربی گفت:شناسایی خلاء ،نیازها و الویت های چرخه نهضت نرم افزاری و توسعه فناوری از مهمترین رویکرد های بسیج  علمی است.

سرهنگ دوم  محمدی ادامه داد: هدایت  و حمایت از طرح های مخترعان ،محققان،و نخبگان از دیگر وظایف معاونت بسیج علمی سپاه شهدای استان است.

وی با اشاره به اینکه داشتن روحیه بسیجی یکی از راه های حل مشکلات کشور است گفت:اگر ما در عرصه های مختلفی علمی و فناوری رشد و پیشرفت داشتیم به خاطر داشتن تفکر و روحیه بسیجی بود.

معاون بسیج علمی،پژوهشی و فناوری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و بسیاری از مشکلات صنعتی ،کشاورزی و اقتصادی استان پس از گذشت سال ها همچنان پابرجا است گفت:معاونت این نهاد برای حل معظلات و مشکلات استانی  با تمامی نهادها و دستگاه اجرایی تعامل سازنده دارد تا مشکلات علمی استان را رفع کند.

سرهنگ محمدی افزود: شناسایی ظرفیت ها و توانمندی های نخبگان ، حمایت از آنان از طریق اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی ، مشارکت در طرح ها و جمع آوری ایده های نخبگان و کمک به تجاری سازی و تولید انبوه طرح ها و ایده ها از جمله فعالیت های این مجموعه است.

وی از راه اندازی کلینیک تخصصی صنعت و طرح همگام با کشاورز برای ارائه مشاوره های تخصصی به صنعتگران و کشاورزان خبرداد.

ارسال نظرات