نشست مجمع عالی بسیج شهرستان مهرستان برگزار شد

نشست مجمع عالی بسیج شهرستان مهرستان روز گذشته با حضور نخبگان بسیجی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۷۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، نشست اعضای مجمع بسیج با حضور معاون سیاسی فرماندار و اعضای مجمع در شهرستان مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این مراسم اظهار کرد: مجمع بسیج بزرگترین جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان در هر شهرستان بوده که دارای ارکان مختلفی است.

وی افزود: امید است با فعالیت‌های تخصصی این مجمع در ارائه راهکار‌های متنوع در زمینه‌های مختلف بتوانیم گامی مهم و موثر در زمینه‌های فرهنگی شهرستان برداریم.

سرهنگ قورزایی بیان کرد: مهمترین فعالیتی که مجمع بسیج در سطح شهرستان انجام می‌دهد برگزاری جلسات کار گرو‌های تخصصی و موضوعی، برگزاری جلسات شورای قشر و جلسات شورای بسیج شهرستان است که به صورت فصلی برگزار می‌شود.

در ادامه هر کدام از اعضای مجمع به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، همچنین یکی از مصوبات این نشست ایجاد مشاغل خانگی جهت اقتصاد مقاومتی بود.
 
گفتنی است، از اعضای مجمع، بسیجیان در این مراسم تجلیل به عمل آمد. کدام از اعضای مجمع به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند، همچنین یکی از مصوبات این نشست ایجاد مشاغل خانگی جهت اقتصاد مقاومتی بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار