سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست مدیران کانو‌ن‌های استان گیلان:
سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست مدیران کانو‌ن‌های استان گیلان با حضور دکتر دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور بر لزوم دفع تهدیدات علیه انقلاب اسلامی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۶۰
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن خیرمقدم به دکتر دارا و همراهان با این استان، گفت: تمامی امکاناتی که سپاه پاسداران در اختیار دارد در خدمت کشور است و قطعا بسیج اساتید نیز که در روند پیشرفت کشور بسیار مؤثر است در اولویت خواهد بود.

 سردار عبدالله‌پور در ادامه ضمن تاکید بر لزوم دفع تهدیدات علیه انقلاب اسلامی گفت: به نظر می‌رسد یکی از بزرگترین تهدیدات علیه انقلاب اسلامی نفوذ است که رهبر معظم انقلاب مدتها پیش از این آن را متذکر شده بودند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران طبعاً دنباله‌رو هیچ حزب و دسته‌ای نخواهد بود زیرا منافع ملّی و مصلحت انقلاب اسلامی از اولویتهای خدشه‌ناپذیر ماست. رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر لزوم اعتماد همگانی به جمهوریت نظام و نیز انتخاب درست توسط مردم تاکید داشته‌اند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه لزوم تبیین شرایط موجود توسط استادان درستکار و انقلابی یادآور شد: رهبری درباره فضای مجازی به تمدن بعدی بشریت تعبیر داشته‌اند، اما متاسفانه ما حتی موضع یکسان و‌درستی در برابر آن نداریم.

 وی همچنین با تاکید بر ماندگاری خدمات اجتماعی گفت: ممکن است خدمات اجتماعی ما در مدت کمی بازده نداشته باشد اما در دراز مدت حتما کمک به انقلاب و نظام خواهد بود و موجب ماندگاری انقلاب خواهد بود که سپاه با تمام توان این کار را ادامه خواهد داد.

 دکتر دارا  با حضور در استان گیلان، علاوه‌ بر شرکت در نشست کاریِ مدیران کانون‌های بسیج اساتید گیلان، در جلسه شورای مرکزی بسیج اساتید گیلان نیز حضور یافت.

همچنین جلسه مشترک با اعضای اندیشکده راهبردی در رشت و افتتاح سالن جلسات بسیج اساتید گیلان نیز از دیگر برنامه‌های این سفر اعلام شده است.

ارسال نظرات