خبرهای داغ:
رییس واحد مطالعات ارتش در یادواره یکصد و 70 شهید بخش رامند گفت: شهیدان با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و نثار جان خود پرچم انقلاب اسلامی را با عزت و قدرت به اهتزار درآوردند.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۴۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، یادواره یکصد و 70 شهید بخش رامند به مرکزیت دانسفهان با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.
در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهیدان با رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و نثار جان خود پرچم انقلاب اسلامی را با عزت و قدرت به اهتزار درآوردند.
وی افزود: شهیدان جان دادند ولی ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نیامده و تا آخرین نفس برابر دشمنان مبارزه کردند تا آنها را شکست دهند.
این مسوول گفت: امروز وظیفه‌ی شما جوانان است، پرچمی که شهدا به دستان عزیزتان سپردند، محکم نگه داشته و آن را به صاحب اصلی امام زمان(عج) برسانید.
رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: پرچمداری کار سختی است و شما جوانان باید بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه‌های دشمنان داشته باشید تا ضمن خنثی کردن آنها، بتوانید با اراده مصمم از ارزش‌های اسلام حراست کنید.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی است تا شما جوانان بیشتر با سیره و منش شهیدان آشنا شوید و راه آنها را با اقتدار ادامه دهید.
این مسوول در ادامه مطالبی پیرامون قدرت نظامی ارتش بیان کرد و افزود: امروز اگر دشمنان بخواهند در کشور کاری انجام دهند با قدرتی که داریم، آنها را پشیمان خواهیم کرد.
گفتنی است: در یادواره یکصد و 70 شهید بخش رامند، حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی امام جمعه‌ی شهر بویین‌زهرا، روح‌الله بابایی‌صالح نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، بهرامعلی کشاورزقاسمی سرپرست بنیاد بویین‌زهرا و جمعی از مسوولان حضور داشتند.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها