خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

تبعیت از ولایت‌فقیه مهمترین پیام شهداست

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر قزوین گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه مهمترین پیام شهداست و امروز وظیفه‌ی همه‌ی ماست که به آن عمل کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۵۳۳۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین به همراه جواد طاهرخانی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان با خانواده شهید حبیب‌الله غلامی در شهر نرجه دیدار کردند.
در این دیدار، عابدینی گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه مهمترین پیام شهداست و امروز وظیفه‌ی همه‌ی ماست که به آن عمل کنیم تا بتوانیم در این شرایط سخت بر دشمنان غلبه کنیم.
وی افزود: شهدا طی هشت سال دفاع مقدس در مبارزه با دشمنان جان دادند تا ما امروز در سایه‌ی امنیت و آرامش به راحتی زندگی کنیم و به فعالیت‌های اجتماعی بپردازیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ی شهر قزوین گفت: شهیدان بزرگترین سرمایه خود را در معامله با معبودشان فدا کردند، خداوند نیز بهترین پاداش‌ها را به آنها عطا کرد.
این مسوول افزود: شهدا مقام والایی نزد خداوند متعال دارند و سعادتمند هستند، ما نیز باید تلاش کنیم تا عاقبت‌مان همانند آنها شود.
گفتنی است: در این دیدار مسوولان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدا، از خانواده شهید حبیب‌الله غلامی تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها